P pyykkis Vieras 12.08.2010 #2 Täällä olen pyöriskellyt aina välillä, onnea pienokaisesta hieman aiemmin luin onlineltä, että teillä ollaan jo "isoja" Onnea!
Täällä olen pyöriskellyt aina välillä, onnea pienokaisesta hieman aiemmin luin onlineltä, että teillä ollaan jo "isoja" Onnea!
P pyykkis Vieras 12.08.2010 #4 Ainakin täällä tapahtuu jotain, online on niin hiljainen... Oletkos AV:lla viihtynyt? Itse en osannut jostain syystä sinne mennä!
Ainakin täällä tapahtuu jotain, online on niin hiljainen... Oletkos AV:lla viihtynyt? Itse en osannut jostain syystä sinne mennä!
J jep Vieras 12.08.2010 #6 Juu, vaihdoin pari vuotta sitten sieltä tänne. Tervetuloa joukkoon! Mustu toki kun haluat nikillä kirjoittaa.
Juu, vaihdoin pari vuotta sitten sieltä tänne. Tervetuloa joukkoon! Mustu toki kun haluat nikillä kirjoittaa.
P Perrrhonen Vieras 12.08.2010 #7 Olen joskus lueskellut av palstaa, mutta jotenki siellä ei osaa sanoa mitään... Harmittaa niin kun online hiljeni: (
Olen joskus lueskellut av palstaa, mutta jotenki siellä ei osaa sanoa mitään... Harmittaa niin kun online hiljeni: (
Y yks ev Vieras 12.08.2010 #8 mitähän winkulle kuuluu, vieläkö se pyörii onlinella vai toimiiko koko online enää?
P Perrrhonen Vieras 12.08.2010 #9 Eipä siellä taida juuri muita pyöriä kuin Winkku.. En oikein tiedä mitä kuuluu, kun niin vähän tulee käytyä. Joskus harvoin saattaa iltaisin pientä elämää olla onlinella.
Eipä siellä taida juuri muita pyöriä kuin Winkku.. En oikein tiedä mitä kuuluu, kun niin vähän tulee käytyä. Joskus harvoin saattaa iltaisin pientä elämää olla onlinella.
One large coffee to go Aktiivinen jäsen 24.04.2010 1 633 1 36 12.08.2010 #11 vuosia siellä tuli pyörittyä ev:nä, mut tänne piti heti rekkautua palstaprojektin takia.