EX vieraili viimeyönä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Donna

Vieras
unessani!

En tosin muista siitä muuta kuin että unessa seisoin jonku hyllykön edessä (jossai julkises tilas) kun vasemmalta kauempaa kuului jotenkin näin että "Monestiko oot saanu?" ja yllättyneenä ja jopa suutahtaneena kysymystä vilkaisinvasemman olkani ylitse ja näin hattupäisen ex:äni seisovan nykyisen mieheni työhaalari päällä siellä ja katsovan minua iloisesti kasvot säteillen (hän oli siis yhtä nuoren näköinenkin kuin silloin kauan sitten kun yhdessä oltiin ja viimeksi nähtiini)

No siinä unessa en ehtinyt vastaamaan hälle tai en edes tiedä mitä sitten tapahtui (tai siis olisi tapahtunut) kun heräsin herätyskelloni parkumiseen just väärällä hetkellä, arghh!

Ja nyt toi uni on siis vaivannut koo päivän. Hui, ihmetyttää että miten hän juuri nyt ilmeistyi uneen (kun eilen päätin kunnolla että unohdan hänet) ja siinä unessa kysyi tollaista ikäänkuin tietäen että olen elänyt monet vuodet jo ilman sexiä (joka ei tosin mun valinta)

Siitä on jo liki viisitoistavuotta kun jätin tän exän (ja viimeks nähty) mutta en ole koskaan pystynyt unohtamaan häntä. Hän ottikin yhteyttä tossa jokuaika sitten mutta katkaisi yhteydenpidon yllättäen, jonka jälkeen siis päätinki että paras unohtaa viimeistään nyt koko heppu.

Mutta toi uni siis edelleen askarruttaa, tarkoittiko jotain...ja mksi sen himputin herätyskellon piti soida just kesken.

Mitäs mieltä te...ja soiko teillä herätys koskaan kesken tärkeän unen?

soita sille ja kysy kuulumiset. ei se ole sen kummempaa. Mutta jos et halua asioitas sotkea, älä soita. Unissa näkee mitä vaan, jopa tulevaa, toiveita ja menneitä. Ei kannata jäädä uniin kiinni. Niitä miettimällä et saa vastauksia, vain toimimalla tulee tulosta.

Luulen että alitajuntasi teki töitä ja yrittää ratkaista asiaa puolestasi. Varmaan kumpuaa tuo uni siitä että exäsi on ollut sinuun yhteydessä ja ykskaks lopettanut yhteydenpidon, mietit varmasti myös alitajuisesti miksi.

Minä näin viimeyönä unta että matkustin uuden rakkaan kanssa Britteihin ja huomasin lentokentällä ettei ole passia mukana. Hassua ei ole tässä se, että olin unohtanut sen passin vaan se, että kerrankin näin ne kasvot ja tunnistinkin vielä ne. Aiemmin olen nähnyt vain hahmoja. :D

Ja kyllä, yleensä kello herättää juuri kun on jokin asia selkiytymässä.

Mäkin olen nähnyt muutaman kerran unta ihan viimeaikoina yhdestä entisestä.
Ei kai sen tarvitse mitään ihmeempää tarkoittaa. Mä nään niin usein unia että ei niillä kaikilla voi olla jotain syvempää merkitystä!
Tai sitten vaan tämä kevät tuo levottomia ajatuksia mieleen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Donna -ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet rakastunut "exään" :D

no voihan hemmetti jos toi uni nyt sitä tarkoitti :(
Se voi tarkoittaa mitä vain, ei sitä ikinä tiedä mitä elämä tuo tullessaan. :D Ei ehkä yhden unen perusteella mutta kyllä voi kehittyä eteenpäin vaikka mihin. :p

Mun exä ilmestyy uniini aika ajoin ja etenkin silloin, kun miehen kanssa on jotenkin sukset ristissä. Mutta mun unissa se exä ei tyydy vaan seisoskelemaan... :ashamed: Välillä oikein hävettää aamulla, että olenkohan mä äännellyt tai sanonut jotain yöllä. Ja mulla on myös pitkä aika siitä, kun tämä exä on ollut kuvioissa. 17 vuotta... Mutta se oli mun ensirakkauteni :heart: .

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mun exä ilmestyy uniini aika ajoin ja etenkin silloin, kun miehen kanssa on jotenkin sukset ristissä. Mutta mun unissa se exä ei tyydy vaan seisoskelemaan... :ashamed: Välillä oikein hävettää aamulla, että olenkohan mä äännellyt tai sanonut jotain yöllä. Ja mulla on myös pitkä aika siitä, kun tämä exä on ollut kuvioissa. 17 vuotta... Mutta se oli mun ensirakkauteni :heart: .

HUh :D -Niin että kunhan et olsi ääneen voihkinu exäs nimeä, vai??

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

Näitä tälläisiä unia tulee nähtyä myös. Mutta ei vaan exästä... :D
Kenestä nyt millonkin... :whistle: Mutta uniahan ne vaan on!

Yhteistyössä