exä ei enää kiinnostunut lapsistaan :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Nyt tuore uusi suhde vie voiton. Mies seurustellut pari kuukautta uuden naisen kanssa.
Enää ei soita, eikä halua puhua lapsilleen. Nähnyt viimeksi kk sitten. Huomenna olisi lapset mennyt isälleen mutta kysy että voiko TAAS siirtää, uusi nainen haluaa elokuviin!!!!

Vastasi kesken seksin puhelimeen kun esikoinen olisi kertonut mukavasta päivästä, puuskutti ja ähels et isi on hommissa. KUVOTTAVAA!!

Miten ennen niin fiksusta miehestä ja hyvästä isästä tuli tommonen paska???!!!

Semmosia ne on.... ihan vaan heitän arvauksen: sinä taisit olla se joka lähti??

Joo, muuten samanlaisia kokemuksia paitsi että ei ilmeisesti koskaan vastannut puhelimeen kesken hommien :laugh: tai ainakin aika rauhallista menoa on ollu..

Itse ajattelin että ei sitten! En edes ehdottanut että ottaisi lapsia. Meni jonkun aikaa niin alkoi kyselemään että eikös ne tulekaan?

Sanoin kyllä lapsille että kyllä he pääsee isin luo kunhan isin kiireet hellittää.

Nyt on erosta jo useampi vuosi ja isä ottaa lapsia säännöllisesti ja viime aikoina jopa ihmeellisen usein :D Mutta hyvä niin, olen sitä mieltä että vaikka meillä vanhemmilla ei sittenkään mennyt yksiin niin lapsilla pitää olla yhteys kumpaankin vanhempaan.

tsemppiä sinulle.....jospa se älyää vielä joskus että ne on sen omia lapsia... aina.

Minä kyllä olin se joka lähti.

Samaa menoa ollut erosta asti, mutta nyt pohat kyllä. Pitää tyrkkiä lapsia sinne, ei jaksais hän mitään perhe juttuja, vaan ilmeisesti dippailla sitä värkkiään pesään.

Sydän särkyy nuita lapsia kun katsoo, ja miettii että ihana isä onkin heille ykskaks niin paha :(

jotenkin tuntuu,että se olet sinä,joka haluat lasten menevän..ja pitävän yhteyttä..jospa laittaisit luurin pöydälle etkä soittaisi siihen numeroon..kun aika on sopiva, niin herra muistaa jälleen olevansa isä..

..lapset varmasti kyselevät isästään..sitä en kiistä, mutta lähestulkoon 100% se on sinä,joka saat sen harmimielen aikaiseksi siellä kotona..jos te ette keskustelisi isästä, niin sitä pahaa mieltä ei tulisi..

..tiedän ihan kokemuksesta,että yksi herra kaipasi sängyn lämmittäjää ja otti narkkari vaimonsa sillon kotiin..ja sit,kun äiti ei jaksanut olla selvinpäin, niin se vaan lähti..ja sit taas seliteltiin lapsille,että missä äiti on..

lapsen maailma on hyvin pieni ja kapoinen verrattuna aikuisen maailmaan..lapsen ajatukset harvemmin pysyy yhdessä ja samassa aiheessa kiinni..joten siksi sinä voit tehdä kotona kaikkesi,jotta lapsilla on muuta ajateltavaa..Panosta sinä lapsiin..vietä laatuaikaa..nauti lasten kanssa tulevasta pääsiäisestä..Kuka silloin kaipaa yhtä miestä,joka ei osaa olla isä lapsilleen??

Meillä isä "unohti" muuten vaan viime kesän jälkeen. Nyt tyttö ei enää edes tahdo mennä isälleen :/ Muutaman kerran on soittanu ja pyytäny tyttöö mut tyttö sanoo että sitten toisella kerralla tuun.. Mä koitin exää kyllä varotella tästä, mutta oli sillon se ryyppääminen ja muu paljon tärkeempää.

Yhteistyössä