Exä päätti jättää sitten lopullisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ehkä mun asioitten mutta kun me ollaan oltu PERHE mun exän kanssa, niin on ihan luonnolista et se huolehtii, auttaa ja jelppaa meitä arjessa ja tavallaan ollaan saatu kaikki siinä se sama kokemus, et se perhe ei ole mihinkään hajonnut vaan jollain tasolla ollaan myös se ydinperhe yhä...mut ei se nyt tietenkään enää onnistu, jos me ei just vietetä yhdessä arkista aikaa esim. prismassa tai missä tahansa kaupassa.

Nii kuis monta lasta teillä olikaan eksäsi kanssa?

On oikeasti LOTTOVOITTO sinulle, että eksäsi muuttaa kauas. Olet kirjoituksesi perusteella roikkunut tässä "bestiksessäsi" vain tekosyyn varjolla, että hän heittää sinut asioille yms. Nyt tyttö pyörä/julkinen kulkuväline alle ja opettelet pärjäämään IHAN ITSE ilman tätä eksääsi. Huomaat pian, että voit kääntää kokonaan uuden sivun elämässäsi.

hei oliko sulla jossainvaiheessa blogi johon kirjottelit näitä juttuja?
Mmieitn vaan että oletkohan sama henkilö,sen blogin osoitteen täältä palstalta aikanaan sain ja kävin lukemassakin :)

On siellä uudella paikkakunnalla varmasti mahdollista se sun opiskelusi viedä päätökseen tai alat opiskella etänä. Muutat naapuriin, tulee paljon helpommaksi kuin koskaan, pääset exän ja sen nyksän kanssa sitten aina lähtemään ostoksille kun nekin menee, ei tarvi erikseen sua kuskata.

[QUOTE="vieras";26233015]hei oliko sulla jossainvaiheessa blogi johon kirjottelit näitä juttuja?
Mmieitn vaan että oletkohan sama henkilö,sen blogin osoitteen täältä palstalta aikanaan sain ja kävin lukemassakin :)[/QUOTE]

Näytti olevan edelleen, profiilin takaa löytyi.

Ei auta nyt lohtusyöminen...:( Sekin tuntuu vielä niin pahalta, kun olin jo ihan varma et ne oli eroamassa tai jotain tollasta kuitenkin ja sit tuli tällänen isku mulle päin naamaa...että just
hitto tää tyyppi on nero. Miks kummassa se ei kirjoita näitä kaikkia älynväläyksiä sinne blogiinsa, ja ala hankkia jotain mainostuloja, ja kirjoittaa kirjaa.. Ois varmaan aivan mielettömän hauska päiväkirja-tyylisenä.

Uusimmat

Yhteistyössä