exä repäs sit oikein kunnolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kesällä täällä kerroin kun mies jätti toisen takia. Tuossa yks päivä tuli käymään ja sano että voi ottaa mut takas neljän vuoden kuluttua, muttei halua vielä erota tästä uudesta. Sanoin, että jos haluaa mut takasin vaikkakin vasta sillon neljän vuoden kuluttua, hänen on kerrottava se nyt sille nykyiselleen, että en aio odottaa neljää vuotta, jos seurustelee jonkun kanssa sen ajan. Eipä sit enää halunnutkaan mua takasin. Tais olla exällä ajatuksena että sais pitää molemmat. Kyl teki mieli laittaa sille uudelle naiselle viesti, että ois miettiny kaks kertaa millasen miehen takia perheensä jätti

No on sulla exä! Onneksi on siis ex-mies. En sinuna edes harkitsisi tuollaisen miehen ehdotuksia. Ihme logiikkaa... Käännä vain uusi sivu omasta elämästäsi, löydät varmasti vierellesi LUOTETTAVAN kumppanin. Niin sä olet varmaankin jo kääntänyt uuden sivun elämästäsi =) Aivan ihme juttuja kyllä tällä exälläsi...

Tsemppiä sinulle!!!

sit on uhannu viel tappaa mut jos kerron sille naiselle. Mitähän se saa päähänsä jos joskus tapaan jonkun miehen. Oon jo suunnitellu ottavani salasen osotteen, vaikka se ei oikeesti mitään teekkään, kunhan vaan uhkailee

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kesällä täällä kerroin kun mies jätti toisen takia. Tuossa yks päivä tuli käymään ja sano että voi ottaa mut takas neljän vuoden kuluttua, muttei halua vielä erota tästä uudesta. Sanoin, että jos haluaa mut takasin vaikkakin vasta sillon neljän vuoden kuluttua, hänen on kerrottava se nyt sille nykyiselleen, että en aio odottaa neljää vuotta, jos seurustelee jonkun kanssa sen ajan. Eipä sit enää halunnutkaan mua takasin. Tais olla exällä ajatuksena että sais pitää molemmat. Kyl teki mieli laittaa sille uudelle naiselle viesti, että ois miettiny kaks kertaa millasen miehen takia perheensä jätti

Mun exä olisi halunnut lapsia minun kanssa kun erosta oli menny 2 vuotta sanoin sorry ei onnistu liian myöhään lämpenit..soro moro..

voimia sinulle :hug: jotenkin outoja juttuja noilla miehillä joskus päässä liikkuu :o meille tuli ero elokuun lopulla,kun mies halusi pitää muutaman kuukauden tauon...nyt se sit kertoi et voisi muuttaa takaisin...en aio samaan halpaan enää mennä,kun ei sitä tiedä milloin taas haluaa taukoa pidellä :o

Yhteistyössä