exä sai sitten happinaamarin ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lisse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lisse

Vieras
..yöksi,tiesin tämän jo vuosia että tulee tämä vielä eteen hänelle jonain päivänä,polttaa 3 askia päivässä eipä varmaan mene kauan kun on happipullossa.
ei mua tää vaivaa kun erottu,mutta kun ex anoppi tuli mulle parku puhelimessa että mun vika,olin että miten voi noin sanoa?
kun en avioliiton aikana kannustanut lopettaa ja eron jälkeen lisääntyi.
sanoin kyllä on herra kuule itse vastuussa polttaako/polttiko vai ei, minä useat vuodet pyysin / rukoilin että lopettaisi kun yski niin kovin ja ahdisti mutta mitä mun sanominen auttoi,iso mies nyt pitää päänsä ja päätti polttaa,joten syy ei tasan minun eikä myöskään vastuu.eroonkin hän yksin syyllinen pamautti ex anoppi luurin korvaan, meni tovi heitti viestin , jos hänen poikansa kuolee syy minun.hohhoijaa sanon minä tuohon.vai olenko teidänkin mielestäni syyllinen?
3vuotta sitten erottu, mitä pirua mulle kuuluu miten hän elää, ei mun kuulu hänestä huolehtia ym..

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
:headwall: :headwall: :headwall: idiootti ex-anoppi sulla :headwall: :headwall: :headwall:

en ole ex anopista 3v kuullut nyt viikko sitten soitti kiesus
piti hakea syylinen jostain, ei hänen poikansa nyt voi omaan tilaansa olla syyllinen

tytär oli viime viikonloppuna isällään, tyttö sanoi että se laite pitää kovaa ääntä,itse en ole kuullut, mutta nyt 44v on loppuikänsä hapen varassa,nyt öisin, mutta tuota menoa kohta happipullossa kiinni vuorokauden ympäri

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sillä sama laite jota käytetään uniapnean hoitoon vai happirikastin?

en tiedä muuta kuin että tupakanpoltto aiheuttanut tuhoa keuhkoissa ja tarvii happea öisin , pulloon siirtyy jos pahenee ja se on vrokauden ympäri, mutta ei lopeta tupakointia näin on sanonut,3 askia päivässä

Jos sillä on happirikastin niin missään tapauksessa se ei saa polttaa sisällä tulipalovaaran takia! Tukehtuminen hitaasti on yksi hirveimpiä tapoja kuolla, taitaa tajuta sen liian myöhään

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sillä on happirikastin niin missään tapauksessa se ei saa polttaa sisällä tulipalovaaran takia! Tukehtuminen hitaasti on yksi hirveimpiä tapoja kuolla, taitaa tajuta sen liian myöhään

ulkona se polttaa ei sisällä