exää taas kiroon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
se kusipää ei todellakaan välitä enää mistään musta ku viinasta ja kai se jotain muutaki vetää |O pojalleen tosiaan soittanu 2 viikon aikana kerran, multa ei ees oo kysyny mitö kirra sano siitä mahasta ku käytiin.
se oli nähty torstaina samoissa paskaisissa vaatteissa joissa viikko sitte la läks reissulleen, naama valkeena ja posket kuopalla. oli kuulemma ollu ihan paskan näkönen.

mä päätin että ennnekuin se seuraavan kerran näkee poikaansa vaadin että on oltava näyttää vähintään 2 viikkoa selvänä ja sen saa esim lääkäri todistaa, huumeseulat on oltava ja oma osoite jossa kalustettu kämppä. sekun on talonsakki nyt juonu :headwall: ja silloinkin tapaamiset alkaa valvotuissa olosuhteissa jos mahdollista, ei todellakaan saa koko vkl poikaa sinne.

mietin vaan voiko sosku mitään uutta päätöstä tehdä ku tää nykyinen on käräjäoikeuden päätös :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Päätökseen voi aina hakea muutosta, voit aloittaa vaikka lastenvalvojasta..Siis ottaa yhteyttä ensin sinne. Voimia!

pitää koittaa huomenna soittaa sinne. perjantaina ku koitin selvittää kuka on se viranomainen joka sanoo mulle että ei tartte antaa poikaa isälleen, ei sitä kyllä ees kiinnostanu, sosku sano että he ei voi mitään ku on käräjäpäätös :headwall: halusin saada viranomaisen sanan että ei tuu sitte snaomista että oon rikkonu sopimusta

Yhteistyössä