Exän hullut ajatukset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitkä jutut exässäsi naurattavat nykyään? Siis minkälaisia ihmeellisiä ajatuksia hänellä oli (mitä et itse voi käsittää )?

Mun exä:

-Stereoiden päällä ei saa pitää YHTÄÄN mitään (ei edes pumpulipussia ), koska stereot voivat kärsiä siitä.

-Astianpesuainepullon korkki on pidettävä suljettuna aina, koska muuten aine HAIHTUU ilmaan (ja mies on insinööri, insinöörithän eivät ole niitä välkyimpiä? :D )

-Jos ostaa Saarioisten pizzan, niin ei kannata ostaa jauhelihapizzaa, koska kinkku on kalliimpaa ja kun pizza maksaa saman verran kuitenkin!

-Baarissa ei saa juoda kuin yhden oluen (ei missään nimessä mitään drinkkejä kun ovat kalliita ).

-Aina jos on lähdössä viihteelle niin pitää nukkua päiväunet (vaikka ei olisikaan väsynyt ), että sitten jaksaa varmasti.

-Ei olisi antanut mun ostaa hansikkaita itselleni kun valitin, että alkaa olemaan jo tosi kylmä pyöräillessä (ja sellaiset hansikkaat mitkä halusin maksoivat jopa 2e... ).

-Kysyi aina äidiltään neuvot kaikkeen (ei kuunnellut mua.. ).

Ja näitähän riittäisi vaikka kuinka :D Kertokaahan te muut omianne päivän iloksi (saa nauraa :D )!

Voi hassuja juttuja. Minä en ex-kihlatustani muista enää kovin tarkkaan, mutta hän oletti, että minä olisin alkanut silittää hänen sukkansa samalla tavalla, kuin hänen äitinsä. Samoin hän oli kovin närkästynyt siitä, että minulla oli parempi palkka kuin hänellä, sitä ei olisi saanut hänen vanhemmilleen millään ilmaista.

Mun nykyinen mies valitti kans ennen tosta stereo jutusta,(en ois voinu kuvitellakkaa et joku muukin valittaa siitä..:)) mutta on onneks unohtanu suurimman osan noista hölmöistä ajatuksistaan... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
Mun nykyinen mies valitti kans ennen tosta stereo jutusta,(en ois voinu kuvitellakkaa et joku muukin valittaa siitä..:)) mutta on onneks unohtanu suurimman osan noista hölmöistä ajatuksistaan... :laugh:

Joo, en ymmärrä tuota stereo juttua vieläkään...exä vaan kun oli niin TARKKA AIVAN KAIKESTA! Huh huh ja yök yök :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
ap:lle: aika saita sun ex!!!!!!!!!!!!!!!!!

No niin oli! Uskomatonta miten mä sitä miestä katselinkin ja vielä monta vuotta...Mun aviomiehellä oli samanlainen exä (onneksi kumpikaan ei sentäs naimissa oltu niiden kanssa ), tosi pihi ja ei antanut muin miehelle mitään. Nykyään molemmat saamme kaiken mitä haluamme (jos rahat riittää :D ) ja olemme onnellisia :) (kumpikaan ei varmasti sano toiselle, että et sä tuota tarvitse...sitä kun olemme saaneet aiemmin kuulla aivan tarpeeksi ).

Mun exäni ei voinut sietää sitä jos lauloi biisien mukana. Joten siis opettelin olemaan laulamatta ja kesti vuosia ennen kuin tajusin, että ei mun enää tarvitse olle laulamatta jos tulee hyvä biisi. Nykyään laulan täysillä mukana autossa ja oma mies tykkää kuunnella mun lauleskelua..

Tämä nyt ei liity exään millään tavalla, mutta mun vanha luokkalainen mieshenkilö väitti, että Blistex apteekista ostettuna on laadukkaampaa kuin blistex kaupasta ostettuna :laugh:
Veti sitten herneet nenään kun tirskuin ettei se nyt ihan niin ole!

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Tämä nyt ei liity exään millään tavalla, mutta mun vanha luokkalainen mieshenkilö väitti, että Blistex apteekista ostettuna on laadukkaampaa kuin blistex kaupasta ostettuna :laugh:

:D :D Mun exä yritti kerran saada Neroa (siis tämä poltto-ohjelma ) toimimaan, mutta ei millään saanut (mies siis oli silloin melkein valmis tietotekniikan insinööri ). Mä sitten neuvoin, että laita raksi tuohon kohtaan niin toimii. Mies ei myöhemmin millään suostunut myöntämään, että mä autoin häntä jossain tälläisessä asiassa mikä hänen olisi pitänyt tietää!

Voi voi kun naurattaakin nämä hänen pätemisensä...kuinka raukka hän onkaan kun ei voi myöntää, että ei jotain asiaa osaa...

voi.. mun eksä asu semmosessa tosi vanhassa rotiskossa jota kyllä yritti rempata... about kerran kuussa sai yhen levyn seinälle. eli suhteemme aikana sai ylös 4-5 levyä...niin vähän aikaa mä jaksoin kattoa sitä.
kaikki, siis toistan, kaikki piti olla kallista. mitä enemmän eroa oli halvan ja kalliin tuotteen välissä sen parempi. siis kun on samasta tuotteesta kyse. minä ite oon sellanen nuukiainen että jos vaan voi ostaa halvalla.... joo..

ex kihlattu oli semmonen että se ei ikinä ostanut mitään. kaljaa ja tupakkaa ja karkkia sen sellasta, mutta ei mitään uusia vaatteita tai mitään ELLEI se toiminut A) sähköllä B ) akulla C) pattereilla. sen piti olla uusista uusin ja kaikkien aikojen paras. kaiken muun osti äitikulta... ja hänen 1950- luvun suomalais-lande makuunsa. ne farkut, ne farkut... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
-Astianpesuainepullon korkki on pidettävä suljettuna aina, koska muuten aine HAIHTUU ilmaan (ja mies on insinööri, insinöörithän eivät ole niitä välkyimpiä? :D )

Siis sellaisen käsitiskiaineenko? Kyllähän se kuivuu, jos korkki on auki. Huoneilman kosteus on pienempi kuin pesuaineen, joten tokihan kosteus pyrkii tasottumaan pullosta huoneilmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:

:D :D Mun exä yritti kerran saada Neroa (siis tämä poltto-ohjelma ) toimimaan, mutta ei millään saanut (mies siis oli silloin melkein valmis tietotekniikan insinööri ). Mä sitten neuvoin, että laita raksi tuohon kohtaan niin toimii. Mies ei myöhemmin millään suostunut myöntämään, että mä autoin häntä jossain tälläisessä asiassa mikä hänen olisi pitänyt tietää!

Voi voi kun naurattaakin nämä hänen pätemisensä...kuinka raukka hän onkaan kun ei voi myöntää, että ei jotain asiaa osaa...

nii tämä kans tuli mieleen ex-kihlatusta.. oli ostanut autostereot... uusinta hottia tottakai... ensimmäinen toine ja kolmas ei toiminut ja palautti ne aina kauppaan ja sai uuden... siinä vaiheessa päätin kertoa, kun sitä neljättä laitettiin paikoilleen että ruuvaappas irti tuo keskimmäinen ruuvi niin toimii... ei tehnyt työtä käskettyä ( mulla ei oo kepeksiä niin en voi tietää autostereoista mitään ) ja revin sitten sen stereon irti, ruuvasin isti sen ruuvin ja kytkin paikoilleen... ja johan alko popittaa. tää kerta oli vain yksi monien samankaltaisten joukossa :whistle:

Nooh, mun ex kuvitteli että joku myrkyttää vesijohtoveden, mutta myrkky vaikuttaa vain häneen. Kuvitteli myös että jos mulla meni lapseen hoitoonviennissä 30min tavanomaisen 20min sijasta, olin ollut hässimässä jonkun kanssa. Myös kun olin lapsen kanssa osastolla sairaalassa, olin siellä vain sen takia että mulla oli suhde johonkin lääkäriin. Samoin kun olin sukuloimassa, olin siellä vain jonkun miehen takia. Onhan noita, tarinoita.

Mutta, nämä ei naurattanut silloin kun itse elin tuossa tilanteessa, eikä naurata nytkään. :ashamed:

Huh, mulla oli ällö exä myöskin. Mielettömän pihi ja ei jakanut mun kanssa mitään! Esim. jos osti sipsipussin, niin söi sen yksin. Jos halusinsipsiä sen pussista, niin mun piti ostaa osuus siitä.... Aivan pimeä, kyllä mä silti jaon kaiken sen vittupään kanssa... oli myös kamalan itserakas, väitti olevansa joka asiassa parempi kuin minä. Jopa työtä jota tein ja mulla on siihen koulutus ja hällä ei, niin silti väitti että olisi parempi tekemään mun töitä kuin mä itse. Ikinä ei siivonnut, tiskannut, pessyt pyykkiä, tehnyt ruokaa...yms. koska ne on akkojen hommia. Ja 4 vuotta tommoista sikaa katselin ja sillä oli vielä kaikenlisäksi pieni vehje!!! yök!!!

hoo taas tuli mieleen kuin eilinen päivä tuosta tiskauksesta. tää on kerrottu ennenkin täällä, mut nyt uusinta:
eli exää pyysin kiltisti tiskaamaan mun luona kun oli käymässä puoliks asumassa. hää älähti että "en kun se on naisten hommaa"... mä otin herraan niskasta kiinni, opastin alkuun ja sanoin että en mene mihinkään kämpästä jos tulee ongelma niin kysyy rohkeesti vaan. pisti verhot kiinni ettei naapurit nää. keskustelin asiasta sillosen anopin kaa ja hän ties kertoo että axän faffa oli tehny just saman tempun :)

exää oli helppo jallittaa. Otti ihan tosissaan sen kun vitsailin, että mun vanhemmat syöttävät talvella lintuja laittamalla appelsiineja puihin roikkumaan....:D Kerran se kysy, että mistäs juteltais, niin vitsailin sille, että puhutaan vaikka kaloista. No, tää alko sit ihan pokkana pitää mulle luentoa ahvenista....:D Joo, siis en mäkään vissiin ihan terve ole (ainakaan huumorintajultani), mutta kauheen tosikkoa miestä en sen jälkeen ole kuvioihini kelpuuttanut.

Exä ei tykännyt mun kavereista, olivat kuulemma liian usein houkuttelemassa mua viihteelle. Ei tykännyt mun vaatteista, olivat liian värikkäitä/värittömiä/vartalonmyötäisiä/paljastavia/erikoisia/muuten vaan vääränlaisia.
Ei tykännyt lempimusiikistani, tarkalleen ottaen mulla ei olisi saanut mitään lempimusaa ollakaan :whistle: Jos olisin ollut henkeen ja vereen metallin ystävä kuten hän, siinä olisi ollut jotakin naurettavaa koska hevi sen on miesten musaa. Mistään muunlaisestakaan musasta en olisi saanut tykätä, koska kaikki muu kuin hevi oli ihan paskaa.
Oli myös hyvin tarkka rahoistaan. Yhteisessä taloudessamme minä olin se, joka ostin ruoat ja maksoin suurimman osan laskuista, kun herra säästi pennosensa helvatan kalliisiin kitaroihin, vahvistimiin, kaiken maailman vehkeisiin. Hänen keikoillaan ollessani en saanut seistä yleisön joukossa vaan mun olisi pitänyt lymyillä backstagella, ettei vaan kukaan olisi muhun silmiään iskenyt :xmas:

Kyllä oli vaikeeta elämä, olikin vain ajan kysymys milloin suhde kaatui omaan mahdottomuuteensa ja mun pahaan olooni...

Minun eksäni;

-Oli sitä mieltä, että minun kuuluu pitää hiukset _aina_ auki ja että joka aamuinen meikkaaminen kuuluu asiaan, sunnuntaisinkin, jolloin emme yleensä kotoa poistuneet

-Vartioi laihtumisiani ja lihomisiani ja pakotti minut lenkille yms. vaikka mikä olisi ollut (hyvä niin.. :D )

-Oli salamyhkäinen raha-asioistaan

-Ei antanut oman puhelimensa koskaan lojua pöydillä vaan piti siitä tarkkaa lukua

-Seurasi tietokoneelta jotenkin kaikkien lähettämieni sähköpostien yms sisältöä

-Ei tehnyt koskaan ruokaa (IKINÄ! Tilasi pitsaa jos en ollut tekemässä ruokaa)..

-Joi aina mielestäni liikaa olutta ja ei ikinä myöntänyt sitä

Olishan tuota vaikka mitä, jos vaan jaksais alkaa kaivella.. :whistle:

Ainiin, tää on paha:

-Ei sietänyt minulla mitään pinkkiä vaatekappaletta päälläni.

Mun exä, näytteli mulle mainos lehdistä, että olis kiva jos näyttäsit tältä ja näytti mulle jotain alusvaatemallien kuvia. Haukkui myös jos söin yhden perunan ruuan kanssa, että se on liikaa. Kerran reetusi äidilleen, että kun multa ei saa ruokaa, niin pitää tulla kotiin syömään (ja olin siis itse siinä vieressä)...huh..!!

Pakotti myös ottamaan suihin joka kerta kun tavattiin, yritti pakottaa harrastamaan seksiä ilman ehkäsyä, niin että piti se väkisin työntää pois päältä (joskaan tää ei ollu todellakaan hauska juttu, eikä kyllä nuo muutkaan). Suuttui , kun en suostunut.

Inhottavinta oli suudella kielareita, kun sen henki haisi tosi pahalle ja maistui ihan raudalle...yööök!!! :x

Yks juttu oli kans, kun se opiskeli silloin viikot helsingissä, se aina halusi että kirjoitellaan jotain sekstistisiä viestejä toisillemme ja kysyi kerran, että mitä haluaisin hälle tehdä ja kun erehdyin mainitsemaan huumorilla käsiraudat ja jääpalan, niin sehän suuttu siitä ihan tosissaan, että kuulemma liian rajua. :laugh:

ja pah...kuvottava jätkä ja kokonaiset 2kk jaksoin sitä katsella, monet kerrat yritin laittaa poikki, mutta aina se yritti luikerrella takas...ei siis meinannu mennä viesti perille.

Yhteistyössä