Exän käytös ylppäreissä =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja nyt mua ihan pelottaa, kun en keväänä on tyttären ylppärit, niin miten mä siellä käyttäydyn, ettei muut luule mun yrittävän pokata exää? Jos puhun sille tai tervehdin tai jopa hymyilen... No, luultavasti mun ex on niin tolkun ihminen, ettei tuollaista tilannetta synny, minkä tän ap on mielessään kehitellyt.

Jokainen vastaantulijahan on sinuun rakastunut,jos itse haluat niin ajatella. Merkkejä saa väännettyä mistä tahansa. Postimies sattuu hymyileen ja tervehtiin, ajattelet: "se käy ihan kuumana muhun nyt,ku se noin teki". Tai joku sattuu vilkaiseen sua liikennevaloissa: "se varmasti katso ku mulla on tää extraminihame päällä, että Wau!" Siis ihan missä tahansa, mistä tahansa merkityksettömästä eleestä voit saada itselles suuren,jos sen niin haluat nähdä.
Mä en usko,että "exäs" sun perään haikailee. Ja jos ette nyt ihan teinejä oo niin tuskin niillä paljastavilla "yli-sexyillä" asuilla vaikutusta teet.

Siwan kassaneiti hymyili mulle ja sano "kiitos". Se on varmasti lesbo! :O

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Ap, sinuna lukisin näiden ihmisten kommentit ihan vakavissaan ja pysähtyisin miettimään kuinka epätoivoista ja epäterveellistä tuo sinun käytöksesi ja fantasiamaailmassa elämisesi on.
Mitä jos tämä "exäsi" nyt tekeekin sinulle selväksi ettei hänellä ole tunteita sinua kohtaan/eikä tule olemaan, pystyisitköhän oikeasti kestämään sen? Voi olla aikamoinen romahdus pilvilinnoista.
Keskity niihin lapsiisi, heivaa se nykyinen pois(jos se nyt edes tulee takaisin) ja unohda se parin vuoden takainen tuttavuus. Ehkä kliseistä mutta se oikea rakkaus tulee kun sitä vähiten odottaa, ei sitä jahtaamalla ja pakottamalla tule.

Saanko, ap, kysyä, miksi sä seurustelet sen nykyisesi kanssa, jos haikailet eksää ja ties ketä muita?

No avaudutaan nyt sitten tästäkin....Ehkä tämä mun nykynen on sitten mulle se laastarisuhde. Vaikka tuntuu pahalta niin sanoa. Mutta kuitenkin haluisin olla tosissani nykyseni kanssa (Jonka kanssa muuten seurustelu sovittiin ihan niin, että se kysy aletaanko seurustella ja sitten myönnyin)...on vain tosi vaikeaa olla tosissaan sen kanssa. Tämä kun on sellainen mies, että sille tulee viina eka ja sitten nainen. Ihan tosissaan. Ne tietää, ketkä on ollut parisuhteessa alkkiksen kanssa. En tietystikkää halua uskoa että tämä mun nykynen mies on alkoholisti. Ja haluan yrittää sen kanssa vielä. Kaipaan sen läheisyyttä. Exää nyt haikailen sen takia, että ne viisi täyttä yötä oli vain niin satua! Ette tiedä kaikkea siitä eikä teidän tarvitsekkaan. Ja aina kun näen exän niin totta kai muistan...muistan myös ne haaveet, joitten en sillon antanut ehkä lentää ihan täysillä. vaikka kyllä mä tajuan, että sillon olisi ollut niitten aika. Kaikki sanoo (yks hyvä puoli tässä palstassa on siis tässä palsta haukkumisessa:sanotaan suoraan toisin kuin ystävät tekisi), että mä roikun siinä... en mä sillein roiku. Muistelen vain lämmöllä sitä!!!! Se oli niin unelmaa, että ruusunpunasia toiveita voisin siitä vieläkin herätellä...niin kun mä teenkin. Sen kanssa oli ihan erinlaista kun tän mun nykysen. se on yks pointti myöskin.

[QUOTE="pipa";23920475]Ap, sinuna lukisin näiden ihmisten kommentit ihan vakavissaan ja pysähtyisin miettimään kuinka epätoivoista ja epäterveellistä tuo sinun käytöksesi ja fantasiamaailmassa elämisesi on.
Mitä jos tämä "exäsi" nyt tekeekin sinulle selväksi ettei hänellä ole tunteita sinua kohtaan/eikä tule olemaan, pystyisitköhän oikeasti kestämään sen? Voi olla aikamoinen romahdus pilvilinnoista.
Keskity niihin lapsiisi, heivaa se nykyinen pois(jos se nyt edes tulee takaisin) ja unohda se parin vuoden takainen tuttavuus. Ehkä kliseistä mutta se oikea rakkaus tulee kun sitä vähiten odottaa, ei sitä jahtaamalla ja pakottamalla tule.[/QUOTE]

Mitä enemmän mä näitä teidän kommenteja luen. niin sitä vahvemmin mulle tulee olo, että ette te taida noita ihan sydämestänne sanoa. Sillä sillon tietäisitte miten raadolliselta tommonenkin heitto kuin:"(jos se nyt edes tulee takaisin)" kuulostaa. Tää ei totta vie ole mitään keksittyä potaskaa, vaan yhden naisen sydämen asioita ja tunteita ja haaveita ja tuntoja. En mä näin uskaltaisi avautua kellekkään psykologille/enkä välttämättä etes kaverille kun tuntuisi että ne tuomitsisi mielessään yhtä pahasti kun te teette täällä nyt virtuaallisesti sanallisesti teette. Kannattaa oikeasti miettiä millasta läppää menee toisten asioista heittää.

No avaudutaan nyt sitten tästäkin....Ehkä tämä mun nykynen on sitten mulle se laastarisuhde. Vaikka tuntuu pahalta niin sanoa. Mutta kuitenkin haluisin olla tosissani nykyseni kanssa (Jonka kanssa muuten seurustelu sovittiin ihan niin, että se kysy aletaanko seurustella ja sitten myönnyin)...on vain tosi vaikeaa olla tosissaan sen kanssa. Tämä kun on sellainen mies, että sille tulee viina eka ja sitten nainen. Ihan tosissaan. Ne tietää, ketkä on ollut parisuhteessa alkkiksen kanssa. En tietystikkää halua uskoa että tämä mun nykynen mies on alkoholisti. Ja haluan yrittää sen kanssa vielä. Kaipaan sen läheisyyttä. Exää nyt haikailen sen takia, että ne viisi täyttä yötä oli vain niin satua! Ette tiedä kaikkea siitä eikä teidän tarvitsekkaan. Ja aina kun näen exän niin totta kai muistan...muistan myös ne haaveet, joitten en sillon antanut ehkä lentää ihan täysillä. vaikka kyllä mä tajuan, että sillon olisi ollut niitten aika. Kaikki sanoo (yks hyvä puoli tässä palstassa on siis tässä palsta haukkumisessa:sanotaan suoraan toisin kuin ystävät tekisi), että mä roikun siinä... en mä sillein roiku. Muistelen vain lämmöllä sitä!!!! Se oli niin unelmaa, että ruusunpunasia toiveita voisin siitä vieläkin herätellä...niin kun mä teenkin. Sen kanssa oli ihan erinlaista kun tän mun nykysen. se on yks pointti myöskin.

Lueppa nyt taas ihan ajatuksella tuo sun kirjoituksesi... Heivaa se sun nykynen! Se on sulle vaan "kunhan on joku"-suhde.

Toisekseen, on ihan inhimillistä muistella jotain ihanaa, romanttista ja omasta mielestä ruusunpunaista hetkeä. SILLÄ ON TOINEN! Se EI haluu sua, se ei halunnu sua sillon, miks se yhtäkkiä vaihtais pitkäaikaisen suhteensa suhun! GET OVER IT! Se on sulle mukava muisto, anna sen olla sellainen äläkä tee siitä muuta, siitä voi tulla huono muisto! Tulet todennäköisesti pettymään.

Kolmanneksi...sulle on varmasti olemassa joku tosi ihana ihminen...kunhan vähän kypsyttelet tuota ajatusmaailmaasi aikuisemmaksi...ihan tosi...

No se ei ainakaan ollut läppää, että ehkä siksi nyt sulle puhui, kun ajatteli teidän sänkypuuhistanne olevan jo niin kauan, että voi sinulle puhua, ilman että oletat muuta. Tokihan on pieni mahdollisuus, että vanha suola janottaa, mutta todennäköisempää on se, että ei koe enää terpeelliseksi vältellä sinua.

Oikeasti tuo heitto "(jos se nyt tulee edes takaisin)" kuulostaa ihan musertavalta...sillä mä koko ajan pelkään että tääkin tyyppi hylkää mut. Kaikki mut vain mun elämässä hylkää.

Voi kultapieni, kun se ei ole elämässä tärkeää kuka hylkää ja kenet vaan se, että on onnellinen, yksin tai jonkun kanssa. Jos se nyksäsi osoittautuu alkoholistiksi, niin kyllä sinun vain on parempi (todennäköisesti) yksin. Ei siis sen eksän kanssa vaan ihan yksin. Jos joku kiva mies sinulle löytyy, niin sitten löytyy, mutta älä nyt laske tulevaisuutta sen eksän varaan.

On tääkin yks palsta.
Yks selvästi huonon itsetunnon ja vääristyneen maailmankuvan omaava henkilö avautuu täällä ja jokainen on nyt keksinyt hyvän tavan vittuilla. Joo, on totta että on kyllä ihan teini tää tyyppi, mut on tääkin järkevää että kasvottomana voi netissä alkaa kommentoida tällätavoin. Kukaan ei kuitenkaan pystyis sanomaan näitä juttuja sitten kasvotusten.
MENKÄÄ NYT ITTEENNE. Tai keksikää ees joku uus aihe, jolla vittuilla, samaa hoetaan koko ajan.

On tääkin yks palsta.
Yks selvästi huonon itsetunnon ja vääristyneen maailmankuvan omaava henkilö avautuu täällä ja jokainen on nyt keksinyt hyvän tavan vittuilla. Joo, on totta että on kyllä ihan teini tää tyyppi, mut on tääkin järkevää että kasvottomana voi netissä alkaa kommentoida tällätavoin. Kukaan ei kuitenkaan pystyis sanomaan näitä juttuja sitten kasvotusten.
MENKÄÄ NYT ITTEENNE. Tai keksikää ees joku uus aihe, jolla vittuilla, samaa hoetaan koko ajan.

Peesi! Mutta kun ei osata niin ei osata! Pakkohan se on sellaselle vittuilla joka ei osaa antaa takas

sinisulka, kaikella kunnioituksella sun kirjoituskielesi on tosi teinimäistä. Ootko sä oikeesti 30wee?? myös sun tarinasi kuulostaa kamalan naivilta..

Ja mitä exääsi tulee miks sä et vaan soita ja sano miltä susta tuntuu kun se et täällä pähkäilet? mä oon saanu parhaimmat asiat elämässä radikaalilla tavalla, sanonu/todennu päin naamaan asiat.. p.s ei mitään tekstari juttuja exällle ne on niin "out" :D

Ootko sä ap se sama, kun harmaana kertoo, et sairastaa kaksuuntasta, muttei huvita popsii lääkkeitä? Koska just niin älyttömiä nää sun jutut on, ellet sitten saa tästä kotain hupia kun ihmiset on ihan että:O

Yhteistyössä