Exän käytös ylppäreissä =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotenkin ap:n tekstistä tulee tunne että hän on tyypillinen rakastumisentunteeseen rakastuja. Kun arki tulee vastaan niin suhde on katkolla. Tämän unelmien prinssin eli exän kanssa suhde on jäänyt lyhyikäisyydessään sille pilvilinnojen rakentelutasolle ja siksi exä on aina se unelmien prinssi - kunnes joskus hänenkin kanssaan se arki tulee mahdollisesti vastaan... ja aletaan taas unelmoida uusista (tai vanhoista) miehistä.
Ja yhtenä pointtina myös tuo oman erinomaisuuden: kauneuden, hoikkuuden, viisauden jne pönkitys. Taidatkin olla liian täydellinen näille Matti Meikäläisille, jotka kiinnostuvat ihan tavallisista epätäydellisistä naisista.

[QUOTE="just";23920423]Ja nyt mua ihan pelottaa, kun en keväänä on tyttären ylppärit, niin miten mä siellä käyttäydyn, ettei muut luule mun yrittävän pokata exää? Jos puhun sille tai tervehdin tai jopa hymyilen... No, luultavasti mun ex on niin tolkun ihminen, ettei tuollaista tilannetta synny, minkä tän ap on mielessään kehitellyt.[/QUOTE]

Pukeudut verkkapukuun ettet ole liian kiihottava.

Et sano eksälle sanaakaan, ettei kukaan ajattele että yrität jotain.

Et hymyile KENELLEKÄÄN koska eksä voi sen nähdä ja luulla että yrität jotain.

Olet koko ajan eri huoneessa kuin eksä, tai se vielä luulee että yrität jotain.

Näin kun toimit niin kaikki kyllä huomaavat, että olet tasapainoinen aikuinen ja päässyt suhteestanne yli.

[QUOTE="vieras";23920813]Pukeudut verkkapukuun ettet ole liian kiihottava.

Et sano eksälle sanaakaan, ettei kukaan ajattele että yrität jotain.

Et hymyile KENELLEKÄÄN koska eksä voi sen nähdä ja luulla että yrität jotain.

Olet koko ajan eri huoneessa kuin eksä, tai se vielä luulee että yrität jotain.

Näin kun toimit niin kaikki kyllä huomaavat, että olet tasapainoinen aikuinen ja päässyt suhteestanne yli.[/QUOTE]

Itse suosin jätesäkkiä! Eikä missään nimessä tuulipukua ja korkokenkiä jos et halua että exä käy kuumana...

Sinisulka viehättää minua. En tiedä miksi, ehkä se on tuo herkkyys ja haaveilu :) Olisin iloinen jos hän olisi kiinnostunut minusta, livenä siis. Jos ei muuta, niin mielenkiintoinen persoona jonka kanssa ei käy elämä tylsäksi.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="vieras";23920881]Sinisulka viehättää minua. En tiedä miksi, ehkä se on tuo herkkyys ja haaveilu :) Olisin iloinen jos hän olisi kiinnostunut minusta, livenä siis. Jos ei muuta, niin mielenkiintoinen persoona jonka kanssa ei käy elämä tylsäksi.[/QUOTE]

Oi :) Millainen mies oooot.....??:) ;)

No itsekin varmasti ensin ajattelisin, että tämän täytyy olla provo, ellen olisi yhtä pimahtaneeseen ihmiseen törmännyt . Mun sukulaismies erosi 10 vuotisesta suhteestaan ja tapasi eron jälkeen muutamaa vuotta vanhemman naisen. Mä näin tätä naista tasan yhden kerran, seurusteliko he peräti 3 kuukautta. Se suhde päättyi kun tämä sukulaismies löysi uuden naisen johon rakastui ja ovat olleet nyt jo kohta varmaan 4 vuotta yhdessä.

Tämä nainen joka tuossa välissä kerkesi pyörähtämään on pommittanut minua facebook viesteitse, kun olen ainoa "kontakti" johon hän kuulemma osasi ottaa yhteyttä, kun olen miehen sukulainen ja olemme kerran naisen kanssa tavanneet, ja koska minut löytyi facebookista tämän miehen kavereita hakemalla. Hän sitten avautui miten ero ottaa vieläkin kipeää ja on ollut vaikeaa. Muihin sukulaisiin kun hän on törmännyt parikin kertaa kaupassa, on haukkunut tätä "eksänsä" uutta puolisoa ja vielä ihmetellyt, miten se sellaisen on ottanut ja mitä se siinä näkee.

Ja kyse ei todellakaan ole mistään parikymppisistä, ei edes kolmekymppisistä. Sukulaismieheni on knelissäkymmenissä ja tämä nainen jokusen vuoden vanhempi. Oli vaan tainnut raukka keretä niin kovasti rakastumaan, ja toinen taas selvästi ei ollut. Toinen jatkoi elämäänsä ja toinen jäi suremaan tuota lyhyttä suhdeenalkua vuosiksi. Nyt tästä naisesta ei ole mitään kuulunut, mutta kyllä minusta oli outoa, rttä hän facebookissa alkoi mulle juttelemaan, oliko se 1,5 vuotta jo tästä erostakin mennyt. Ja koska en todellakaan kerennyt koko suhdetta sillätapaa sisäistämään, kun kerran tavattiin ja seuraavalla kerralla kun tähän sukulaiseeni olin tekemisissä, hänellä oli jo uusi nainen.

Oli niin lyhyt aika, missä ex hyväksyi Sinisulan ystäväkseen, että kyllä siitä voi jotain päätellä. Älkää nyt olko, rouvat hyvät, nurjamielisiä. Kyllä tästä saattaa alkaa ihana rakkaustarina.

Hei sinisulka, joku kysyi tuossa aikaisemmin, miksi tämä sun "exäsi" ei saanut sua, niin vastaisitko siihen?

Sullakin taitaa olla aika no life kun pitää mennä mun elämää elämään...No kuule ihan vain sen takia, et en ollut sille heti numeroa tyrkyttämässä ja sen takia että muutin eri paikkakunnalle niin kait se luuli ettei mua kiinnosta. Vaiks se sano kyllä että se ei varmaan koskaan tuu tapaamaan sellasta naista ku mä!!!!!

Sullakin taitaa olla aika no life kun pitää mennä mun elämää elämään...No kuule ihan vain sen takia, et en ollut sille heti numeroa tyrkyttämässä ja sen takia että muutin eri paikkakunnalle niin kait se luuli ettei mua kiinnosta. Vaiks se sano kyllä että se ei varmaan koskaan tuu tapaamaan sellasta naista ku mä!!!!!

Ehkä se tarkoitti, ettei yhtä naiivia ja sekavaa ainakaan? Miehet nyt sanoo mitä vaan päästäkseen panemaan.

Miksi sitten päästit sen käsistäsi?! Ei ne välimatkat ennenkään ole olleet esteenä rakkaudelle. Ja miten niin "mennä sun elämää elämään"? Tää on kuule suurta hupia vaan, itsehän sä täällä elämästäsi kerrot eli olisko niin, että sulla ei ole tärkeämpää tekemistä kuin kirjoitella täällä jokseenkin hulluja juttuja?

[QUOTE="vieras";23921093]No itsekin varmasti ensin ajattelisin, että tämän täytyy olla provo, ellen olisi yhtä pimahtaneeseen ihmiseen törmännyt . [/QUOTE]

Huh huh, aikamoinen juttu tuo kertomuksesi! Se on tosiaan aika surullista, kun aikuinen nainen on noin epätoivoinen ja tekee itsestään naurettavan ymmärtämättä sitä itse. On sitä itsekin tullut itkettyä poikien perään, mutta että aikuisena vielä..

Huh huh, aikamoinen juttu tuo kertomuksesi! Se on tosiaan aika surullista, kun aikuinen nainen on noin epätoivoinen ja tekee itsestään naurettavan ymmärtämättä sitä itse. On sitä itsekin tullut itkettyä poikien perään, mutta että aikuisena vielä..

No se on ihan eri asia sanoa, jos on sattunut käymään niin onnekkaasti et oon päässyt parisuhteeseen asti ...sellaseen vakavaan

[QUOTE="vieras";23920686]Minkä ikäinen sun lapsi on? Onko tää exä sen isä? :)[/QUOTE]

Siinä juhlavaateketjussahan ap sanoi, että hänellä on taapero ja murkku - tiedä sitten..

No se on ihan eri asia sanoa, jos on sattunut käymään niin onnekkaasti et oon päässyt parisuhteeseen asti ...sellaseen vakavaan

No mä viittasin tuon "vieraan" kertomukseen sukulaismiehestään ja hänen lyhyestä tuttavuudestaan jonkun naisen kanssa. Totta kai se on onni, jos löytyy hyvä parisuhde, ei se itsestäänselvyys ole! Mutta jos huomaa, että sama kaava toistuu ja tulee jätetyksi, kannattaa miettiä, mitä itsessä on vikaa.

Hyvää yötä nyt En jaksa teille enää selitellä/eikä mun tarvitsekkaan :) sovitaan turhat kärhämät ja koitetaan jaksaa tukea toinen toistamme :hug: enkä jää kantaa kaunaa teille siitä, että moni on täällä tänään koittanut tökkii mua tikulla silmään :stick: Siis hyviä unia! :kiss:

Yhteistyössä