Exän käytös ylppäreissä =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla oli vähän samantyyppinen tilanne kuin ap:llä. Tapailin miestä pari kuukautta, sitten tuli ero. Haikailin miehen perään seuraavat kolme ja puoli vuotta, kaikki minun kaverit ajatteli vähän samoin kuin mitä ap:lle kommentoidaan tässä ketjussa, että en minä tuota miestä koskaan tule saamaan, ja pitäisi katsella muita miehiä. No, lopulta palattiin yhteen, ja nyt on oltu yhdessä 8 vuotta ja on yhteinen lapsikin. Joten kyllä siinä voi noinkin käydä :D

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="vieras";23921274]Minulla oli vähän samantyyppinen tilanne kuin ap:llä. Tapailin miestä pari kuukautta, sitten tuli ero. Haikailin miehen perään seuraavat kolme ja puoli vuotta, kaikki minun kaverit ajatteli vähän samoin kuin mitä ap:lle kommentoidaan tässä ketjussa, että en minä tuota miestä koskaan tule saamaan, ja pitäisi katsella muita miehiä. No, lopulta palattiin yhteen, ja nyt on oltu yhdessä 8 vuotta ja on yhteinen lapsikin. Joten kyllä siinä voi noinkin käydä :D[/QUOTE]

jos käy niin sit mä viel laitan meidän hääkuvan tänne niin jotta kaikki saa onnittella!! Mut eikä mun piti mennä sinne pehkuihin...

hmm, jotkut vastauksista ovat kyllä olleet niin tylyjä, että ihan toivon että tämä olisi provo, niin ettei yksikään kommentti tosissaan olisi satuttanut aloittajaa

No pakko vastata tähän vielä: Kyllä mä oikeista tosista tunteistani/elämänvaiheistani puhuin. Sain kyllä paljon ajateltavaa, mut silti välillä teki pahaa lukea noita juttuja. Et ei kannattaisi niin itsevarmasti laukoa lantaa toisen niskaan. Mut joo, kuten sanottu:annoin anteeksi. :/

Hyvää yötä nyt En jaksa teille enää selitellä/eikä mun tarvitsekkaan :) sovitaan turhat kärhämät ja koitetaan jaksaa tukea toinen toistamme :hug: enkä jää kantaa kaunaa teille siitä, että moni on täällä tänään koittanut tökkii mua tikulla silmään :stick: Siis hyviä unia! :kiss:

Mitä sä tänne sitten kirjoittelet lööpereitäsi jos et kerran jaksa etkä koe tarvetta selitellä kun joku täällä kuitenkin tarttuu syöttiin ja kommentoi tai kysyy lisätietoa?

Mikä saa naiset haukkumaan toista noin pahasti? Vaikka tää onkin selkeä provo niin miksi kirjoitatte noin tylysti? Mitä se teille tuo? Onko pakko päästä jauhaan paskaa, tuntuuko oma elämä paremmalta?

No osa täällä vastanneista näyttää yrittävän vaan tuoda vähän realiteettia mukaan ap:n juttuihin. Vai olisiko se reilumpaa ap:tä kohtaan lietsoa noita hänen kuvitelmia, lisätä vähän enemmän bensaa liekkeihin; sillä jos ap joutuu pettymään niin enemmänhän se siinä tilanteessa sattuu.
Vastuuntunnottonampaa se on että jättää toista herättelemättä vaikka ap taitaa olla niin jossain huumassa ettei hän normaalia puhetta edes kuuntele.

[QUOTE="vieras";23921314]Niin, no murkku on 10-13v, eli ap on ollut korkeintaan 21v kun on tullut äidiksi...
Jotenkin kyllä kyseenalaistan, sekä iän että äitiyden.[/QUOTE]

Mitä ihmeellistä iässä? Samanikäsenä sain esikoiseni

[QUOTE="apua";23924593]Jos mies vastasi alle tunnissa ap:n fb-kaveripyyntöön niin tässä ajassa on varmaan jo romanssi pystyssä.
Oikeasti, 31-vuotias kahden lapsen äiti....[/QUOTE]

Sä se nolouden huippu oot, jos sulle on ihme tossa iässä jo olla kahden lapsen äiti

[QUOTE="pia";23922254]No osa täällä vastanneista näyttää yrittävän vaan tuoda vähän realiteettia mukaan ap:n juttuihin. Vai olisiko se reilumpaa ap:tä kohtaan lietsoa noita hänen kuvitelmia, lisätä vähän enemmän bensaa liekkeihin; sillä jos ap joutuu pettymään niin enemmänhän se siinä tilanteessa sattuu.
Vastuuntunnottonampaa se on että jättää toista herättelemättä vaikka ap taitaa olla niin jossain huumassa ettei hän normaalia puhetta edes kuuntele.[/QUOTE]

Tapoja on monenlaisia, mutta kyseiset hyeenat puhuvat varmasti teineille yhtä rumasti

Mäki voisin yrittää yhtä johon olin ihastunu ku olin 2v. Ollaan kyllä molemmat naimisissa mut ei kai se este ole? Se on varmasti muhun rakastunu ku ollaan tunnettu yli 25v ja se jopa soittelee mulle joskus... :O

Keksikää nyt joku UUSI juttu vittuilla, työ ootte niin noloja kun vuorotellen käytte täällä kommentoimassa
- miten teinimäistä tää käytös on
- jos joku vähän katsoo niin on sit varmaan rakastunut.

Ei helvetti.. kaikki selittää tuota samaa juttua.. tosi nokkelaa?
Helppohan se on jonkun nickin takana kirjoitella. En ihmettelis vaik kaikki idioottikommentit ois samasta ip-osoitteesta.

Yhteistyössä