Exän uhkailut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Riidan yhteydessä uhkaili sitten mua lastensuojelulla...Olen koettanut olla mahdollisimman hyvä äiti lapsille, aina saavat ruokaa, puhtaat vaatteet, olen vienyt useasti uimarannalle, hoidan yksin lasten riidat ja harrastuksiin osallistumiset. Tämä ei tee mitään mitä siltä odotan, uhkailee vain ja saa mut sillä ahdistumaan! Ei ole hoitanut vanhoja kamojaan pois ulkorakennuksesta vaikka erosta jo ainakin viisi vuotta, se ei ole mun asia hoitaa. Mutta siitä asiasta on joutunut riidellä vuodesta toiseen, eikä se aio pikkusormeaan liikauttaa. Mitä helvettiä mä oikein teen? Miten ikinä pääsen erosta eteenpäin elämässän jos joudun taistella narsistisen exän kanssa vuosikausia?

[QUOTE="vieras";28826406]Riidan yhteydessä uhkaili sitten mua lastensuojelulla...Olen koettanut olla mahdollisimman hyvä äiti lapsille, aina saavat ruokaa, puhtaat vaatteet, olen vienyt useasti uimarannalle, hoidan yksin lasten riidat ja harrastuksiin osallistumiset. Tämä ei tee mitään mitä siltä odotan, uhkailee vain ja saa mut sillä ahdistumaan! Ei ole hoitanut vanhoja kamojaan pois ulkorakennuksesta vaikka erosta jo ainakin viisi vuotta, se ei ole mun asia hoitaa. Mutta siitä asiasta on joutunut riidellä vuodesta toiseen, eikä se aio pikkusormeaan liikauttaa. Mitä helvettiä mä oikein teen? Miten ikinä pääsen erosta eteenpäin elämässän jos joudun taistella narsistisen exän kanssa vuosikausia?[/QUOTE]

No eipä siinä paljoa uhkailut auta jos olet lapsesi hyvin hoitanut. Toteapa tyynesti seuraavalla kerralla että teepä sitten ilmoitus niin voivat tulla katsomaan. Näkevät että hyvässä hoivassa ovat. Sillähän siitä pääsee. Eivät ne montaa kertaa viitsi reagoida turhiin ilmoituksiin.

Ja jos ei hae tavaroitaan ulkorakennuksesta (kiinteistö ei ilmeisesti ole hänen omistuksessaan) niin nostat tavarat ulos. Ilmoitus asiasta exälle. Siinä saavat vettyä sateessa ja lumessa jos ei hae. Ja jos ei edelleenkään lumien sulettua ole hakenut niin hoitelet ne kaatopaikalle itse. Vaikkei ole sinun asiasi niin joskus kannattaa vaan hiukan nähdä vaivaa jotta pääsee noista vuosikausia ahdistavista asioista eroon. Onpahan taas yksi asia vähemmän jolla sinua kiusata. Voimia.

En mä ala kaatopaikkakuntoisia rojuja raahaamaan kipeällä selällä sieltä, siitä ei olisi mitään hyötyä, ja sittenhän ne jäisi mun pihaan lojumaan. En ole koskaan edes käyttänyt ko rakennusta, joten ei ole mun asia hoitaa niitä pois sieltä.

[QUOTE="alkup.";28826607]En mä ala kaatopaikkakuntoisia rojuja raahaamaan kipeällä selällä sieltä, siitä ei olisi mitään hyötyä, ja sittenhän ne jäisi mun pihaan lojumaan. En ole koskaan edes käyttänyt ko rakennusta, joten ei ole mun asia hoitaa niitä pois sieltä.[/QUOTE]

No jos ovat valmiiksi kaatopaikkakuntoisia niin suoraan kaatopaikalle sitten. Siitä olisi hyötyä; sinua nyt vaivaava asia poistuisi. Selkäkipuinen voi soittaa apuja tuollaiseen hommaan, jonkun verran maksaa mutta edelleen, jos asia vuosikausia on jo sinua vaivannut niin kannattaa kiusa poistaa. Ja ilmeisesti vaivaa kun siitä tännekin kirjoitit. Miksi jumittaa jankkaamaan "sinun asia/minun asia" kun haittaa siitä tulee vain itselle? Varmaan turha odottaa exän hoitavan asian, jos haluaa kiusata sinua ja tietää tämän saavan sinut ärsyyntymään.

Yhteistyössä