Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö nainen yleensä hässimisen aikana kisko miestä tukasta.No miks sä sen mies nuken hiuksia haluaisit repiä?![]()
![]()
Ei kaikki...Eikö nainen yleensä hässimisen aikana kisko miestä tukasta.
Haluun Päivi Räsäs nuken, joka vikisee "kiellän" kun sitä survoo kakkoseen
Tappelu, tappelu!!!Jos kerran lapset ottavat mallia mammojen pissisvaatetuksestakin (ap näin ties sanoa toisessa ketjussa) niin:
![]()
![]()
Heh, kirjotin huonosti...siis ne nuken hiukset "kasvaa" isoina tuppoina.No miks sä sen mies nuken hiuksia haluaisit repiä?![]()
![]()
Mä en minkään jättikokosen Kenin kanssa ala yhtään mitään. Varmaan se ällö hymykin vielä.Naisille on jo kuule omat robot.
Oon katton...tai siis isottytöt on kertonu.![]()
Voithan sä pitää silmät kiinni ja haaveilla omastas.Mä en minkään jättikokosen Kenin kanssa ala yhtään mitään. Varmaan se ällö hymykin vielä.
Ja se harva muovitukka hulmuaisi.![]()
Mä en puhu sulle enää ikinä.Haluun Päivi Räsäs nuken, joka vikisee "kiellän" kun sitä survoo kakkoseen
Mä en minkään jättikokosen Kenin kanssa ala yhtään mitään. Varmaan se ällö hymykin vielä.
Selityksen makua. Myönnä vaan reilusti luonnolliset riittisi yhdynnän aikana.Heh, kirjotin huonosti...siis ne nuken hiukset "kasvaa" isoina tuppoina.
No miten sä kuvailet nuken tukan tulon sieltä tyvestä? Tursuaa? Kasvaa?Selityksen makua. Myönnä vaan reilusti luonnolliset riittisi yhdynnän aikana.
Ei kai nukeilla tukka kasva?
Mä en puhu sulle enää ikinä.
Jos oikein vakavaksi heittäydytään niin kieltäytyvän Päivi-nuken paneminen olisi nuken raiskaamista?
Jos oikein vakavaksi heittäydytään niin kieltäytyvän Päivi-nuken paneminen olisi nuken raiskaamista?
Semmosen pitäisi hommata joku laulaja Madonna-tai Anu Saagim-nukke joka hokisi "jeaaahh"!
Ahacammoooon ei Majurille saa suuttua, se on sellanen höpönassu hanipöö![]()
![]()
Veikkaan että son veetty sellasella siksakilla siihen kumipäähän kiinni että ei ihan hevillä irtoa.No miten sä kuvailet nuken tukan tulon sieltä tyvestä? Tursuaa? Kasvaa?
Mä en minkään jättikokosen Kenin kanssa ala yhtään mitään. Varmaan se ällö hymykin vielä.
No, aina sen Kentsun voi ajella kaljuksi.Veikkaan että son veetty sellasella siksakilla siihen kumipäähän kiinni että ei ihan hevillä irtoa.![]()
Sen muistan nuoruusvuosilta että tuommosia toljottajia tuli perjantai-illan jälkeen, klo 5 lauantaiaamuna kaupungilla vastaan ajatuksella "kun ei muilta lohjennu koko iltana niin jos tuolta irtois". Muut oli jo nukkumassa.Tässä linkki Echolle, jos kuitenkin...
http://sinthetics.com/delivered-gabriel-m1-sinthetics/
Mieti ku alkaisit jyystää sitä reikäpäätä ja vahingossa ottaisit vähän tukea sen päästä niin niistä rei'istä puhaltais ilmavirta - tiiä vaikka päästäis vinkuvan äänen kuten jotkut muutkin lelut.No, aina sen Kentsun voi ajella kaljuksi.