E
epähelppo
Vieras
Exmiesystäväni pääsyy erolle oli se, että hän haluaa HELPPOA elämää. Lisäksi hän haluaa naisensa olevan seksikäs ja intohimoinen, kaunis, älykäs, sosiaalinen, urheilullinen (hänen harrastustensa mukaan spinning, juoksu ja pyöräily), nopeasti omistusasuntoon yhteenmuuttava (kulut puoliksi, ei saa itse riittävästi lainaa omistusasuntoon), paljon yhteistä aikaa omaava ja historialtaan sekä nupiltaan ongelmaton. Hän on itse entinen alkoholisti (raitis jo yli vuosikymmenen), elää kädestä suuhun, vaikka virka onkin hyvä, mutta avioerossa menetti kaiken pesämunansa, koska petti, otti ja lähti, vanhempi kahdelle lapselle, jotka ovat hänellä noin puolet ajasta, kiireinen omissa harrastuksissaan (mutta ottaa naisen mielellään niihin mukaan omin aikatauluin) ja virkaansa liittyvissä edustus- ym.tehtävissä. Hän on myös hyvin avoin ja puhelias, joten naiskavereita riittää. Hänelle toisen mieskaverit ovat kuitenkin lähes mahdoton haaste.
No niin. Minulla ei siis ollut helppo elämä. Olin tavatessamme vasta palannut pitkän kotirupeaman jälkeen kolmen lapsen yhna ja minulla oli näytön paikka. Töissä sanottiin suoraan, että jos en onnistu, ottavat jonosta seuraavan. Työ, koti ja työmatkat veivät paljon aikaa, myös historiassa minulla on asioita, joita käsittelen ammattiauttajalla. Allekirjoitan, että ei olekaan helppoa ja olen niin monimutkainen persoonakin, että sillä tavalla simpleä ei koskaan tulekaan kuin hän toivoisi.
Mutta kysymys kuuluukin, voisiko ollakaan tai jos juu, niin kuinka kauan? Mikä tekee elämästä helppoa?
No niin. Minulla ei siis ollut helppo elämä. Olin tavatessamme vasta palannut pitkän kotirupeaman jälkeen kolmen lapsen yhna ja minulla oli näytön paikka. Töissä sanottiin suoraan, että jos en onnistu, ottavat jonosta seuraavan. Työ, koti ja työmatkat veivät paljon aikaa, myös historiassa minulla on asioita, joita käsittelen ammattiauttajalla. Allekirjoitan, että ei olekaan helppoa ja olen niin monimutkainen persoonakin, että sillä tavalla simpleä ei koskaan tulekaan kuin hän toivoisi.
Mutta kysymys kuuluukin, voisiko ollakaan tai jos juu, niin kuinka kauan? Mikä tekee elämästä helppoa?