Expertillä outoa toimintaa, varmaa nmyös muualla näin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelin kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelin kyllä

Vieras
Käytiin tänään ostamassa uutta modeemia.Myyjä tarjosi meille yhtäjasamaa merkkiä vaikka kyselimme muista ja varsinkinyhdestä missä on modeem, reititin ym samassa. Olimme siis siitä eniten kiinnostuneita. Myyjä sanoi että siinä mallissa ei ole modeemia vaan on vain reititin ja toinenkin myyjä tämä siis myymälävastaava väitti ettäsiinä ei ole modeemia. No aikansa mies luki tekstiä takaa( luki siis monesta ) ja totesi että siinä kyllä sanotaan ettämodeemi on. Uudestaan myyjä kanssa luki tekstin ja sano,et niin taitaa olla ja kysyi vielä myymälävastaavalta.Hän sit sanoi,et jos siinä paketissa niinlukee niin kai siinä sit on ollut, ettäei tiedä.
Otettiin sittten se ja kassalla myyjä sanoi,että ei milellään edes sitä merkkiä myy koska toisessa on niin paljon paremmat katteet.
Minusta aika älytöntä kaupankäyntiä.

Me on saatu Expertillä aina tähän mennessä hyvää palvelua, sen sijaan valittamisen aihetta on löytynyt Gigantin palveluista (tosin ei nyt aina sieltäkään, tietenkään). Ehkäpä sulle on sattunut joku kokematon lomittaja, joka ei ole oikein älynnyt kaupankäyntitaidoista mitään..

Tämä juuri on ongelma. Myyjiksi palkataan henkilöitä joilla on kaupallinen koulutus, mutta ne eivät tiedä tuotteista juuri mitään. Viisainta oli palkata tietoteniikan tuotteiden myyntiin henkilö, joka tekniikasta tietää. Eihän tämä olisi tetenkään niin hyvä pakkomyymään, mutta asiakkaat arvostavat asiantuntevaa myyjää.

[QUOTE="vieras";23919832]Kuka ostaa liikkeestä. Netistä voi helposti tilata sellaisen kuin itse haluaa.[/QUOTE]

Varmaan joku sellainen kellä kiire saada uusi vaikka rikinäisen tilalle :)

[QUOTE="vieras";23919832]Kuka ostaa liikkeestä. Netistä voi helposti tilata sellaisen kuin itse haluaa.[/QUOTE]

Mä ostan mieluiten elektroniikan aina liikkeestä, jos tuote onkin viallinen tai menee vaikka takuuaikana rikki niin on tiski minne voi mennä lyömään nyrkkiä pöytään ja valittamaan :)

Tänään juuri eräs tuttava purnasi että kun menee liikkeeseen ostamaan jotain teknistä vempainta niin myyjien tiedon lähteenä toimii liikkeen nettisivut (missä asiakaskin on todennäköisesti jo käynyt katsomassa tietoja). Että turha edes yrittää kysyä jotain tarkempia tietoja mistäänlaitteesta kun ei myyjät ymmärrä niistä mitään.

[QUOTE="vieras";23920980]Mä ostan mieluiten elektroniikan aina liikkeestä, jos tuote onkin viallinen tai menee vaikka takuuaikana rikki niin on tiski minne voi mennä lyömään nyrkkiä pöytään ja valittamaan :)[/QUOTE]

Miten tämä eroaa netistä ostamisesta?

[QUOTE="tööt";23921066]Miten tämä eroaa netistä ostamisesta?[/QUOTE]

No vaikka siten että esim. pieneltä paikkakunnalta ei välttämättä löydy kaikkien elektroniikkaa myyvien liikkeiden toimipistettä vaan lähin voi olla reilun sadan kilsan päässä. Kaikilla ei myöskään ole posti kulman takana että voisi hoitaa vaihdon tai palautuksen tuosta vaan.

Yhteistyössä