F7-oli hyvä valinta!! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Täällä pidemmän aikaa pähkäillyt et mitkä rattaat ja lopulta päädyin noihin firkoneihin. Erittäin nopea toimitus oli, eilen tilasin ne ja tänään saatiin hakea tuosta matkahuollolta! Siis aivan ihanat kärryt! Jihuu! :D :heart: :D

Toki voi olla et mieli muuttuu sit kun on päässyt oikeen ulos testaamaan, mutta empä kuitenkaan usko.. =)

Ei välttämättä vielä kannata hehkuttaa. Katotaan sitten mitä oot mieltä kun oot vuoden käyttänyt. Meillä on Emmaljungan duo edget ja hehkutin niitä ekan vuoden kaikille. Nyt oon jo hieman toisissa ajatuksissa vaikka vaunuissa ei mitään konkreettista vikaa oo. Paremmatkin menopelit vois löytyä. Päältäpäin vilkasemalla usein kaikki omaa silmää miellyttävät rattaa vaikuttaa hyvältä valinnalta, mutta sen perusteella ei kannata muille hehkuttaa ja kehua.

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
joo, onnea muovikilinkolinhelvetille. hieman eriasia työnnellä niitä kuorman kanssa sitte.
mut toivottavasti ette saanu maanantaikappaletta.

Kiitos! :D Mä olin ainakin tyytyväinen "muovikilinkolin"haberkorneihin.. Hintalaatu-suhde kohdallaan. Niitä käytettiin reilut 3v.. Siis enhän mä sillälailla ihmeitä näiltä odota kun edulliset oli. Mutta vaikuttavat nyt ainakin aivan ihanilta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
joo, onnea muovikilinkolinhelvetille. hieman eriasia työnnellä niitä kuorman kanssa sitte.

Kiitos! :D Mä olin ainakin tyytyväinen "muovikilinkolin"haberkorneihin.. Hintalaatu-suhde kohdallaan. Niitä käytettiin reilut 3v.. Siis enhän mä sillälailla ihmeitä näiltä odota kun edulliset oli. Mutta vaikuttavat nyt ainakin aivan ihanilta :D
Meillä edelliset oli Haberkornit ja nyt F7!!!:)

Alkuperäinen kirjoittaja halpis:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:

Meillä edelliset oli Haberkornit ja nyt F7!!!:)

Ai siellä kans =)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Kannattaisko mun tilaa sellaiset,oon niitä katsellut..

No en nyt varsinaisesti uskalla suositella vielä kun vauvakin tulee maalimaan vasta ens viikolla =) Mut siis näin ku oon kotona niillä leikkinyt niin musta aivan ihanat =)

Ja mun mielestä tuntuu olevan tarpeeksi"topatut"talvea ajatellen.Lämpöisen oloiset.Haberkornit jotenkin heppoisemmat?hyvät nekin meidän käytössä mutta kyllä nämä F7 tuntuvat paremmilta.Ja jos olisi ollut varaa,ehkäpä meiltäkin löytyisi merkkivaunut?

Alkuperäinen kirjoittaja halpis:
Ja mun mielestä tuntuu olevan tarpeeksi"topatut"talvea ajatellen.Lämpöisen oloiset.Haberkornit jotenkin heppoisemmat?hyvät nekin meidän käytössä mutta kyllä nämä F7 tuntuvat paremmilta.Ja jos olisi ollut varaa,ehkäpä meiltäkin löytyisi merkkivaunut?

Musta kans ihanan lämpöseksi nuo saa tai vaihtoehtosesti viileäksi.. Ja tuntuu paremmilta kun haberkornit.. Mä en kaipaa kalliimpaa merkkiä kun ei kokemusta edes ole niistä =)

erittäin hyvä valinta, ja joku haukku muoviosia niin ei mitään moitittavaa, päin vastoin kevyet työntää ja kääntää, ja talvella pitä hyvin lämmön ja taas kesällä viileyden...

Yhteistyössä