F7 vaunut. kokemuksia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmy83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mulla ei noita ole, mutta olen tolla kaupassa käynyt niitä kokeilemassa ja muutamalla tutulla on tuollaiset ja he ovat olleet tyytyväisiä. Ite ostin halvemmalla jokusen vuoden vanhat emmaljungat käytettynä.. :)

mistä löysit niin halvalla??

Kirpputorilta! :D

Kannattaa käydä myös kyselemässä paikallisilta lastentarvike myyjiltä, onko niillä käytettyjä vaunuja, ainakin S.joen huvikummussa myydään halvalla käytettyjä, tosi siistejä vaunuja..Vähän itseasiassa harmitti kun en tajunnu sieltä käydä ensin kattomas kun oisin saanu vielä halvemmalla sieltä.. :D

Ps. Jos sä tarttet jeesiä, niin voin auttaa ettimään, justiinsa käydä vaikka tsekkaa sen huvikummun tilanteen.. :)

Viimeksi muokattu:
Kirpputorilta! :D

Kannattaa käydä myös kyselemässä paikallisilta lastentarvike myyjiltä, onko niillä käytettyjä vaunuja, ainakin S.joen huvikummussa myydään halvalla käytettyjä, tosi siistejä vaunuja..Vähän itseasiassa harmitti kun en tajunnu sieltä käydä ensin kattomas kun oisin saanu vielä halvemmalla sieltä.. :D

Ps. Jos sä tarttet jeesiä, niin voin auttaa ettimään, justiinsa käydä vaikka tsekkaa sen huvikummun tilanteen.. :)
Millä mä saan ne tänne Sipooseen??

meillä on ja olen ollut todella tyytyväinen. Hyvin on pelanneet ja paljon käytössä olleet. Minulla ollut myös Teutoniat ja mielestäni nämä on olleet ihan yhtä hyvät käytössä.

Tuo kyseinen pulju (vaunula) harjoittaa ainakin virheellistä mainontaa. Meillä oli vähän aikaa sitten etsinnässä sisarusvaunut, ja noiden Firkonin tuplien kohdalla sanottiin että kaksosille tai eri ikäisille sisaruksille. Kun kyselin liikkeestä tarkempaa tietoa vaunuista, sanoikin että ei niitä kyllä suositella eri painoisille lapsille! Jep jep.. Onneksi en ehtinyt tilata, kuinkahan moni muu on..

[QUOTE="mami";23769620]Tuo kyseinen pulju (vaunula) harjoittaa ainakin virheellistä mainontaa. Meillä oli vähän aikaa sitten etsinnässä sisarusvaunut, ja noiden Firkonin tuplien kohdalla sanottiin että kaksosille tai eri ikäisille sisaruksille. Kun kyselin liikkeestä tarkempaa tietoa vaunuista, sanoikin että ei niitä kyllä suositella eri painoisille lapsille! Jep jep.. Onneksi en ehtinyt tilata, kuinkahan moni muu on..[/QUOTE]

ok hyvä tietää..

meillä on ollu puoli vuotta käytössä ja olen tykännyt! talvella oli helppo kulkee kun hyvät jousitukset, meni hienosti isotki lumikasat, kun aika paljon kävelty 2km matkoja, myös talvella. menee myös hyvin kasaan et mahtuu auton perässä kuljettaan. Meillä ollu käytössä myös muita vaunuja/rattaita "kakkosrattaina", mut firkoneita on aina tullu ikävä

Yhteistyössä