Facebook ärsyttää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kans en ymmärrä tota naamakirja -villitystä???
Ite kans menin aikoinaan sinne jonkun kutsumana ja totesin jo alkumetreillä, että täyttä ajanhaaskuuta koko touhu. Mut pakkohan sinne oli rekisteröityä sillon, ku ei siittä silloin viä mitään tienny. Ellet sä sitä kokeile, niin et voi tietää pidätkö vai et!!!

Mutta millä helevatalla sä saat sun tiedot/sivut sieltä pois???? Tietääkö kukaan?!?!?!? Mua ei kertakaikkiaan kiinnosta tietää, että Rekulla on tänään vatta sekasin ja kuinka joku on juuri herännyt... Tai että mikä Disneyhahmo olen. Tsiisus....

Eikös siellä pidä ylläpitoon ottaa yhteyttä et saan ittensä pois...?En oo kyl varma, mut jos FB äsyttää niin ei siellä tartte käydä, niin se vaa on, naurattaa itteensäkki joidenkin jatkuvat päivitykset, mut noh, ainaha ne saa piiloon..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ole ottanut mitään profiileja, ainoastaan joudun kirjautumaan jotta eteeni tulee kaverin sivu.

1. Eteesi aukeaa sinun oma sivusi millä olet.
2. Sivulla missä olet, näet kaikkien kavereidesi tekstit. Jos sinulla on vain yksi kaveri niin näet vain hänen tekstinsä. Muussa tapauksessa näet kaikkien kavereidesi viestit.
3. Eniten minua huvittaa miksi tähän edes minä tai kuka vastaan, sillä tämän täytyy olla vitsi tai käyttäjä on aika nuori.
4. Kysynpä vain, että miksi edes käyt siellä jos ärsyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Eikös siellä pidä ylläpitoon ottaa yhteyttä et saan ittensä pois...?En oo kyl varma, mut jos FB äsyttää niin ei siellä tartte käydä, niin se vaa on, naurattaa itteensäkki joidenkin jatkuvat päivitykset, mut noh, ainaha ne saa piiloon..

Ai jaa???
Pitäis ottaa oikein aijan kans selvää tosta asiasta. Mulla puskee meiliinkin jotain ihme ilmoja jatkuvalla syötällä ja en vaan ole saanut aijalliseksi, et sais jonku 'kiellon' niille. Jotenki vaan aina kun sitä 'luppoaikaa' koneella on, niin sitä eksyy tänne sivuille :D

Alkuperäinen kirjoittaja täällä toinen:
Mä kans en ymmärrä tota naamakirja -villitystä???
Ite kans menin aikoinaan sinne jonkun kutsumana ja totesin jo alkumetreillä, että täyttä ajanhaaskuuta koko touhu. Mut pakkohan sinne oli rekisteröityä sillon, ku ei siittä silloin viä mitään tienny. Ellet sä sitä kokeile, niin et voi tietää pidätkö vai et!!!

Mutta millä helevatalla sä saat sun tiedot/sivut sieltä pois???? Tietääkö kukaan?!?!?!? Mua ei kertakaikkiaan kiinnosta tietää, että Rekulla on tänään vatta sekasin ja kuinka joku on juuri herännyt... Tai että mikä Disneyhahmo olen. Tsiisus....

Kun kirjaudut sisään, valitse sen jälkeen asetukset, ja sieltä kohta lopeta käyttäjätili tms. ja sieltä klikkaat "syyn" miksi haluat lopettaa Facebookin. ja sit vain ok, ja thats it

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Mun lapset ei ainakaan kauheasti tykkää, jos mä kerron niiden sivuilla niiden tekemisistä :kieh: :kieh: :kieh: Olen sit vaan tyytynyt tekemään omia päivityksiäni.
T: 40 v farmipelaaja. :wave:

... Meillä kans lapset ei tykkää, jos kirjoittelen niistä tai julkaisen kuvia, joten olen tyytynyt julkaisemaan vain omia juttujani :) Tosin toinen tytär on nyt merkannut äidikseen, toinen ei.... ;)

t. 45 v Farmipelaaja

ps. Sain tämän 15 veenkin pelaamaan sitä F-villeä, ettei tässä kaikki mummoja olla pelikentällä.
Menee sitä turhempaankin aikaa, kun Farmvilleen, mottoni on; Ikäänny, mutta älä aikuistu....

mua ärsyttää se, et joku laittaa sinne otsikoksi jonkun "on todella surullinen" ja sit muut antaa haleja ja toivottaa voimia (varmaan itsekään tietämässä mikä on ongelmana), joku kyselee et mikä on, mut tää tyyppi ei sit mitään kommentoi

Yhteistyössä