Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En ole fb:ssa muuten kuin kaverikutsun saaneena. Joskus tulee katsottua kaverin sivua.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En ole ottanut mitään profiileja, ainoastaan joudun kirjautumaan jotta eteeni tulee kaverin sivu.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Eikös siellä pidä ylläpitoon ottaa yhteyttä et saan ittensä pois...?En oo kyl varma, mut jos FB äsyttää niin ei siellä tartte käydä, niin se vaa on, naurattaa itteensäkki joidenkin jatkuvat päivitykset, mut noh, ainaha ne saa piiloon..
Alkuperäinen kirjoittaja täällä toinen:Mä kans en ymmärrä tota naamakirja -villitystä???
Ite kans menin aikoinaan sinne jonkun kutsumana ja totesin jo alkumetreillä, että täyttä ajanhaaskuuta koko touhu. Mut pakkohan sinne oli rekisteröityä sillon, ku ei siittä silloin viä mitään tienny. Ellet sä sitä kokeile, niin et voi tietää pidätkö vai et!!!
Mutta millä helevatalla sä saat sun tiedot/sivut sieltä pois???? Tietääkö kukaan?!?!?!? Mua ei kertakaikkiaan kiinnosta tietää, että Rekulla on tänään vatta sekasin ja kuinka joku on juuri herännyt... Tai että mikä Disneyhahmo olen. Tsiisus....
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Mun lapset ei ainakaan kauheasti tykkää, jos mä kerron niiden sivuilla niiden tekemisistä :kieh: :kieh: :kieh: Olen sit vaan tyytynyt tekemään omia päivityksiäni.
T: 40 v farmipelaaja. :wave: