facebook ja parisuhdetilannestatus, jos kummatkin löytyy kummankin facesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nassuillaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nassuillaan

Vieras
miten merkkaatte, jos olette esim kihloissa tai naimisissa, ja vastapuoli löytyy facesta, laitatteko siihen KENEN kanssa, vai pelkästään KIHLOISSA tai NAIMISISSA?

Minun puolisoni ei ole fb:ssä eikä aio sinne tulla, hän ei myöskään ole antanut lupaa laittaa kuviaan sinne enkä saa laittaa lapsenkaan kuvia facebookiin. Joten minulla lukee vain se naimisissa tietenkin. Luultavasti lukisi näin, vaikka mies olisikin fb:ssä, koska en ottais häntä kaverikseni :D

Jos joku ei tiedä kenen kanssa oon naimisissa eikä kehtaa multa suoraan kysyö, hän tuskin on niin läheinen mulle että kokisin tarvetta asiasta hälle kertoakaan. Eli ei oo tiedoissa.

En pidä tapanani tiedottaa parisuhdestatustani Prisman kassallakaan, vaikkei se ole mikään salaisuus. Miksi Facebook olisi jotenkin poikkeus?

Mulla lukee "Naimisissa käyttäjän M.M. kanssa". Mieheltä en itse asiassa edes tiiä mitä sillä lukee... tarkistaa... näkyy lukevan samoin "Naimisissa käyttäjän N.N. kanssa"

Married to ... ja henkilön nimi. Miksei se voisi siellä olla? Mulla on fb:ssä kavereina vain sellaisia henkilöitä, joille sen voisin sanoa muutenkin, jos eivät tiedä.

Niin mullakin. Jos olisi joku sellainen kuvitteellinen henkilö, jolle en voisi parisuhdestatustani kertoa, niin katsoisin, ettei hän ole muutenkaan kaverilistalleni sopiva henkilö.

Huvtitavinta on, kun ihmiset päivittelee sinne tyyliin: "ehkä sinkkuna, vähän vaikea tilanne" kun ollaan eroa tekemässä tai ainakin harkitaan.
Tai että pitää heti päivittää eron koittaessa statukseksi: sinkku.
Ihmiset on käsittämättömiä.

Yhteistyössä