Facebook juttua :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iid
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iid

Vieras
Jos minulla on kaverina joku ihminen niin miksi en näe hänen tietojaan? Siis kun painan kohdasta "tiedot" niin tulee että "käyttäjän **** ***** kaikki tiedot eivät ole julkisia". Samoten hänen muita kavereitaan en näe. Ainoastaan tuolla oikeassa reunassa näkyy ne kaverit jotka meillä on yhteisiä.
:o

En ole ennen tälläiseen törmännyt ja tämäkin kaveri on kuitenkin 2 vuotta jo ollut kaverilistoillani :D

kaveri on säätänyt yksityisyysasetuksiaan, ei ehkä halua sinun näkevän tietojaan, ja ei halua kaikkien näkevän kaverilistaansa. Voit itsekin säädellä näitä mielesi mukaan, ja laittaa kyseisen kaverin osalta kuvasi, tietosi, seinäsi , kaverisi piiloon. tai yksinkertaisemmin: voit poistaa koko kaverin listaltasi.

jotkut rajottaa aika rankastikkin näkyvyyksiään vaikka on "kaveri". tässä vaiheessa kantsii miettiä oisko aika poistaa tollaset "kaverit". mäkin just karsin niin lähti 50 turhaa pois!!! yks ei ees kaupassa morjestanu joten miksi se olis mun facekaverikaan, turhat urkkijat *********

Kuvat siis kyllä näkyy. Mutta nuo kaverit ei eikä tiedot... no... Ehkä siellä on sitten tiedoissa jotain sellaista jota minä en tiedä eikä halua minun tietävänkään :D
Sama se :) Mutta tämä on tosiaan ihan uutta tietoa minulle. Olen luullut että jos on kaveri niin tiedot näkyy ja ettei niitä pysty yksittäisten henkilöiden kohdalla mitenkään muuttamaan :)

Yhteistyössä