FACEBooK kysymyksiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nella

Vieras
Jos mä olen jonkun toisen testi jutun ilmotuksen saanut, ja siinä sanotaan että mä nään sen vastaukset, niin miten? Kun se klikkaa ittensä aina testi sivuille, ja pyytää mun tekemään itse testin ja lähettää se monelle kaverille.
Miten mä nään vaan ne vastaukset????

Alkuperäinen kirjoittaja Nella:
Jos mä olen jonkun toisen testi jutun ilmotuksen saanut, ja siinä sanotaan että mä nään sen vastaukset, niin miten? Kun se klikkaa ittensä aina testi sivuille, ja pyytää mun tekemään itse testin ja lähettää se monelle kaverille.

tän minäkin haluaisin tietää

Miten saa poistettua tuohon etusivulle tulevat tekstit vai saako mitenkään, kun olisi kiva välillä tyhjentää.
Omalta seinältä voi kyllä poistaa, mutta en tiedä mitenkä tuosta etusivulta.
Kiitos jos joku jaksaa neuvoa=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten saa poistettua tuohon etusivulle tulevat tekstit vai saako mitenkään, kun olisi kiva välillä tyhjentää.
Omalta seinältä voi kyllä poistaa, mutta en tiedä mitenkä tuosta etusivulta.
Kiitos jos joku jaksaa neuvoa=)

Ei voi poistaa.

Jos meette häsläämään ja joku asia julkaistaan etusivulla mitä ette halua, poista kirjoitus omalta sivultasi jolloin se katoaa myös etusivun uutisista muiden nähtäviltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nella:

ylhääl klikkaa ohita

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Mitä tarkoittaa Tökkää kaveria?

nii?

Ei muuta ku että sulle tulee ilmotus, että "olet tökännyt käyttäjää se ja se" ja sit se sun kaveris voi vuorostaan tökätä sua. Ei sillä ole oikein mitään merkitystä. Mulla on yhden kaverin kans tapana tökkäillä vuoronperään toisiamme :)

Mä olen vasta tonne bookiin liittynyt ja mä olen todellakin vielä ihan tyhmä :)

Mut miten mä saan sille mun etusivulle, jonka kuka tahansa voi nähdä niitä "Ihailee"-kohtia??

Yhteistyössä