?
?4
Vieras
miksi en löydä haulla erästä ryhmää jonka olemassaolosta olen varma. pitäisi olla vielä avoin ryhmä. nimikin on oikein.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiedätkö ketään ryhmään kuuluvaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:kokeile googlen kautta?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Tuskinpa osaa täällä kukaan auttaa, jos et ryhmän nimeäkään kerro. Jos on oikein ollut kirjoitettu, niin itse olen aina löytänyt kaikki ryhmät mitä etsin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Tuskinpa osaa täällä kukaan auttaa, jos et ryhmän nimeäkään kerro. Jos on oikein ollut kirjoitettu, niin itse olen aina löytänyt kaikki ryhmät mitä etsin.
luulisi olevan oikein kirjoitettu kun kopion sen suoraan ryhmän perustajan kirjoituksesta. ja tiedän että muut ihmiset ovat ryhmän löytäneet :/
mutta kyselin siis vaan että jos jollain muullakin olisi ollut sama ongelma ja olisi onnistunut sen jotenkin ratkaisemaan
juu en tiedä kun ei ole henkilökohtainen tuttuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Tuskinpa osaa täällä kukaan auttaa, jos et ryhmän nimeäkään kerro. Jos on oikein ollut kirjoitettu, niin itse olen aina löytänyt kaikki ryhmät mitä etsin.
luulisi olevan oikein kirjoitettu kun kopion sen suoraan ryhmän perustajan kirjoituksesta. ja tiedän että muut ihmiset ovat ryhmän löytäneet :/
mutta kyselin siis vaan että jos jollain muullakin olisi ollut sama ongelma ja olisi onnistunut sen jotenkin ratkaisemaan
Mutta et tiedä tuon ryhmän perustajan nimeä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu en tiedä kun ei ole henkilökohtainen tuttuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Tuskinpa osaa täällä kukaan auttaa, jos et ryhmän nimeäkään kerro. Jos on oikein ollut kirjoitettu, niin itse olen aina löytänyt kaikki ryhmät mitä etsin.
Alkuperäinen kirjoittaja Entäs sitten:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juu en tiedä kun ei ole henkilökohtainen tuttuAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta et tiedä tuon ryhmän perustajan nimeä?
Siis nyt en ymmärrä? Miten olet voinut kopioida sen suoraan ryhmän perustajan kirjoituksesta jos et tiedä kuka sen on perustanut?![]()
En mäkään ymmärrä, mutta en jaksanut enää kommentoida.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Entäs sitten:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juu en tiedä kun ei ole henkilökohtainen tuttuAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta et tiedä tuon ryhmän perustajan nimeä?
Siis nyt en ymmärrä? Miten olet voinut kopioida sen suoraan ryhmän perustajan kirjoituksesta jos et tiedä kuka sen on perustanut?![]()
En mäkään ymmärrä, mutta en jaksanut enää kommentoida.
Niinpä, antaa olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Entäs sitten:Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu en tiedä kun ei ole henkilökohtainen tuttuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Tuskinpa osaa täällä kukaan auttaa, jos et ryhmän nimeäkään kerro. Jos on oikein ollut kirjoitettu, niin itse olen aina löytänyt kaikki ryhmät mitä etsin.
Pyydä kaveriasi laittamaan sulle linkki tai kutsu siihen ryhmään. Jos siis joku kavereistas kuuluu siihen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ilmoitus ryhmän perustamisesta on eräällä keskustelupalstalla. en pysty tuolla palstalla kysymään perustajalta asiasta, koska en ole rekisteröitynyt palstalle. tai olen yrittänyt rekisteröityä, mutta siinä tarvitsee ylläpitäjän vahvistaa rekisteröityminen ennen kuin se tulee voimaan ja olen nyt jo kaksi päivää odottanut. sivulla sanotaan että siinä saattaa kulua viikkokin. tässä siis syy miksi en tiedä perustajan nimeä ja miksi en voi häneltä asiasta kysyä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ihan muutama ihmistä pitäisi vain kuulua tähän ryhmään. vaan antaapa olla sitten kun ei kerran löydy, kai se on odotettava että hyväksyvät rekisteröitymiseni sille keskustelupalstalle, jotta saan perustajaan yhteyden :/