FACEBOOK: mikä asetus pitää olla päällä, ettei ulkopuoliset näe mitä kirjoitan yhteisen kaverin seinälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dfdf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et sä voi määritellä mitä kaverisi seinällään jakaa. Laita privaviesti jollet halua muiden näkevän. Ja jos kaverillasi on julkinen profiili, myös sun kaverisi näkevät mitä kommentoit.

Oonkohan ihan väärässä jos väitän, ettei ole sun asetuksistas kiinni vaan sen kaverin?

Aijaa :(

Yhen kaverin päivitykseen kommentoin ja sit huomasin, että tää kaveri jossain vaiheessa vastas toiselle kaverille mutta sitä toisen kaverin kommenttia ei näkyny mulle. Niin mä ajattelin, että haluaisin itsekin omat asetukset niin, että vain se kaveri jolle kommentoin näkis mitä kirjotan.

Et sä voi määritellä mitä kaverisi seinällään jakaa. Laita privaviesti jollet halua muiden näkevän. Ja jos kaverillasi on julkinen profiili, myös sun kaverisi näkevät mitä kommentoit.

Mut miks muut kommentit näkyy tämän saman päivityksen alla? Eli minun, ja kymmenien muiden mutta (ainakin) yhden ihmisen kommenttia en nää? Onko tällä yhdellä joku asetus vaiko mun kaverilla?

Yhteistyössä