Facebook-ruikutusta, ja miksei vähän koulukiusaamisestakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittaja harmaana

Vieras
Voi kettu että ärsyttää ihan suunnattomasti.
Yks muija oli laittanut kaveripyynnön MULLE, eipä tuo piinannutkaan minua koulussa kuin ensimmäiset 9 vuotta vaan. Joka jatkui vielä senkin jälkeen, jos vahingossa satuttiin baanalle yhtä aikaa.
Onneksi muutin pois siitä luuseri-pikkukylästä, johon tämä sankaritar jäi jumiin.

Mutta voi helevetti että sillä muijalla on pokkaa tulla laittamaan kaveripyyntöä! :headwall:
EIkö ihmisten röyhkeydellä ole mitään rajaa enää???? :o :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja harmaana:
Voi kettu että ärsyttää ihan suunnattomasti.
Yks muija oli laittanut kaveripyynnön MULLE, eipä tuo piinannutkaan minua koulussa kuin ensimmäiset 9 vuotta vaan. Joka jatkui vielä senkin jälkeen, jos vahingossa satuttiin baanalle yhtä aikaa.
Onneksi muutin pois siitä luuseri-pikkukylästä, johon tämä sankaritar jäi jumiin.

Mutta voi helevetti että sillä muijalla on pokkaa tulla laittamaan kaveripyyntöä! :headwall:
EIkö ihmisten röyhkeydellä ole mitään rajaa enää???? :o :kieh:

mut eikö ole mukavaa kun se laittaa sulle pyynnön jonka sinä saat hylätä? :D

Jos haluat olla ilkeä, niin hyväksyt pyynnön, vittuilet sille pari päivää ja sitten poistat. Kyselet, notta mites siellä paskalävessä elämä sujuu ja sitten toteat, että muistit juuri, että sähän oletkin ihan helvetinmoinen luuseri ja et pidä sellaisia kaverilistoillasi. Tai sitten vaan hylkäät sanomatta mitään.

Yhteistyössä