W
"wiivi"
Vieras
Mitä ihmettä? Yritin kirjautua Facebookiin ja sain ilmoituksen, että tilini on väliaikaisesti lukittu turvallisuussyistä.
Yritin vahvistaa olevani oikeasti minä, ja syötin puhelinnumeroni, jotta saisin koodin jolla tilin saa auki, mutta ei tuota koodia tullut tekstiviestinä.
Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Yritin vahvistaa olevani oikeasti minä, ja syötin puhelinnumeroni, jotta saisin koodin jolla tilin saa auki, mutta ei tuota koodia tullut tekstiviestinä.
Onko muilla samanlaisia ongelmia?