facebook

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jutteletteko te facebookissa kaikkien "kavereittenne" kanssa, vai onko sillä semmosia tyyliin tarhatuttavia, jotka nyt vaan satutte tuntemaan ja olette lisänneet listalle?
mietin vaan,kun mulle on kertynyt noita ala-aste kavereita sinne,eikä mulla ole heille mitään asiaa, kaikilta olen kysynyt mitä nykyään kuuluu,siinä se...nyt yksi on näköjään poistanut itsensä listaltani ja aloin miettimään että onko hölmöä pitää noita siellä kun ei kerta asiaa ole...en oikein tajua tuota ideaa..

Mä en ole kaikilta edes kuulumisia kysellyt. Kaikkien "sivuilla" olen kuitenkin uteliaana vieraillut ja sieltä selviää pääkohdat yleensä.
Mulla on satakunta kaveria siellä ja näistä 10-20 kanssa juttelen sitä kautta aktiivisemmin, muiden kanssa kanssakäyminen on erittäin satunnaista, mutta ei heistä haittaakaan ole.

on mullakin useampi kaveri joiden kanssa en juuri pakolliset "mitä kuuluu"-tyyliin keskustellut ja toisten kanssa taas vaihdetaan enemään kuulumisia, musta tuntuu että jotkut ehtii viettää koko päivän facebookissa toisin kuin itse...siksi keskustellut jää vähän vähemmälle..

Yhteistyössä