Facebookin asetuksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko teillä asetuksissa, että kaikki näkevät teidän omat kaverit? Mulla nyt niin, että vain kaverit näkevät, niin tarkoittako se sitä, että kaverien kaverit ei nää? Aika monilla näyttäs näkyvän kaikki kaverit kaikille. Mites tuo keskustelu, näkeekö kukaan muu sitä, kuin se, jonka kanssa kirjoitan?

Mitä muuta noissa asetuksissa pitäs ottaa huomioon, ettei kaikki omat kirjoitukset leviä ympäri facebookia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko teillä asetuksissa, että kaikki näkevät teidän omat kaverit? Mulla nyt niin, että vain kaverit näkevät, niin tarkoittako se sitä, että kaverien kaverit ei nää? Aika monilla näyttäs näkyvän kaikki kaverit kaikille. Mites tuo keskustelu, näkeekö kukaan muu sitä, kuin se, jonka kanssa kirjoitan?

Mitä muuta noissa asetuksissa pitäs ottaa huomioon, ettei kaikki omat kirjoitukset leviä ympäri facebookia?

meinaatko ihan oikeasti, että sun kirjoitukset kiinnostaa jotenkin todella laajalti?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

meinaatko ihan oikeasti, että sun kirjoitukset kiinnostaa jotenkin todella laajalti?

Olipa ystävällinen vastaus :headwall:

No en, mutta ois kiva tietää, ketkä niitä lukee. Ei tarvii vastata, jos ei vastaa kysymykseen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Olipa ystävällinen vastaus :headwall:

No en, mutta ois kiva tietää, ketkä niitä lukee. Ei tarvii vastata, jos ei vastaa kysymykseen ;)

no joo, sori, oli vähän turhan töykeä sävy. ihmettelen vaan, että mihin sä oikein pelkäät niiden leviävän, siis sun kavereiden mukana johonkin vai?

jos sulla ei oo julkinen profiili, niin eihän sun tapahtumat näy ku kavereille. se, mitä kirjotat kaveries seinälle näkyy tietysti niiden kavereille.

ja inbox-jutut ei tietenkään näy ku kirjottajien välillä. mitä väliä sillä muten on, jos joku näkee ketä sulla on kavereina?

Eikun sitä meinasinkin, että vois tutut paremmin löytää mut, jos kaikki näkis mun kaverit, eli sitä kautta vois bongata mut. Äh, ymmärsköhän tosta nyt mitään?

Voiko muuten nimeen lisätä tyttönimen jälkikäteen?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja inbox-jutut ei tietenkään näy ku kirjottajien välillä. mitä väliä sillä muten on, jos joku näkee ketä sulla on kavereina?

Eikun sitä meinasinkin, että vois tutut paremmin löytää mut, jos kaikki näkis mun kaverit, eli sitä kautta vois bongata mut. Äh, ymmärsköhän tosta nyt mitään?

Voiko muuten nimeen lisätä tyttönimen jälkikäteen?

joo, sinne asetuksiin vaan lisää. siellä on joku "entinen nimi"-kohta tms.

ja joo, siis ainoastaan sun kaverit näkee sun kaverit. siellähän saattaa olla tosi paljon saman nimisiä, että kyllähän se kavereiden näkyminen edesauttaa sitä tunnistusta, jos oot kuvaton.

Yhteistyössä