Facebookin Cafe world?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sipsi

Vieras
Pikkasen ärsyttää, mulla oli siinä buzz ratingissa melkein sata pistettä, mutta nyt yhtäkkiä mun tarjoilijat lakkasivat tarjoilemasta osalle porukkaa ja pisteet laski kuin lehmän häntä viiteen. Tarjoilijoilla on esteetön kulku. Nytkin vaikka asiakkaita tulee harvakseltaan, ne ei tarjoile kellekkään vaan seisoo tumput suorana >( Muilla tullut tämmöistä ongelmaa?

Mulla on, jos olen muuttanut kahvilan järjestystä, vaihtanut pöytien/liesien/tarjoilutasojen paikkaa. Se vaan jumittää silloin pari päivää. :/ Joskus mä myös erotin tarjoilijat jotka teki tollasta. :whistle:

Olen erottanut jo kaikki tarjoilijat ja palkannut vaan pari uudestaan, kun en tarvii enempää kun ei ole asiakkaitakaan. Pöytien paikkaa olen vaihtanut, mutta ne on aika väljästi, eli pitäis pystyä kulkeen. Pitää varmaan myydä noi pöydätkin pois ja alkaa kalustaa vähitellen uudelleen, jos se auttaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mulla on, jos olen muuttanut kahvilan järjestystä, vaihtanut pöytien/liesien/tarjoilutasojen paikkaa. Se vaan jumittää silloin pari päivää. :/ Joskus mä myös erotin tarjoilijat jotka teki tollasta. :whistle:

Toi olikin uutta tietoa, että voi jumitella järjestyksen vaihtamisen jälkeen. Ehkä mä vielä odotan, ennen kun myyn ne kalusteetkin pois :)

Yhteistyössä