Facebookin etusivusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peachie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peachie

Jäsen
08.12.2011
548
1
18
Saako mitenkään estettyä sitä, että kun joku mun kaveri kommentoi tai tykkää oman kaverinsa (siis sellaisen, joka ei ole mun kaveri) tilaa tai kuvaa niin mun etusivulla näkyy se? Ja jos joku mun kaveri tykkää tai kommentoi jotain mun juttuja niin en halua että kaikki sen kaverit näkee mun päivityksen tai kuvan. Oon yrittänyt asetuksista ettiä et miten noi sais pois mutta ei löydy ei.

laita kaikki omat juttus näkymään vain kavereille.Mun mielestä silloin ei pitäis muilla näkyä.

jos toisella on omat juttunsa esim kavereiden kaverit, asetuksilla, ni sitten ne tulee sullekkin.

kaverilistaa voi muokata, siis rajoittaa kenelle näkyy mitäkin, ja etusivulle voit valkata sit taas kenen uutiset/päivitykset tulee näkyville..mulla esim ei kaikkien tiedot näy siinä ollenkaan.

Kiitos.

Kattelin tarkemmin noita ei-kavereita joiden päivityksiä nään, niin aika avoimena tosiaan on heillä profiilit. En haluais alkaa kauheesti rajaileen kenen jutut mulla näkyy, ku kyllä mua kiinnostaa mitä mun kaveri Matti päivittää, vaikka Matin kaverin Teron jutut ei kiinnostaiskaan.

Säikähdin vaan vähän ku ei noita noin paljon aikaisemmin näkynyt ja facebookin linja vaikuttaa olevan, että ihmiset automaattisesti haluaa jakaa kaiken jos eivät sitä erikseen kiellä. Kaikenlaisia rajoituksia näkyvyyteen kun pitää olla koko ajan laittamassa niin aattelin et mitähän multa on nyt jääny välistä.

Yhteistyössä