Moi! Miten facebookissa saa tietyt välilehdet (esim. tapahtumat) näkymään kaikille tai kavereiden kavereille? olen kokeillut muuttaa sovellusasetuksista löytyvää kohtaa, missä kullekin sovellukselle on oma muokkaa asetuksia -kohta. Sieltä olen valinnut haluamani yksityisyys-asetuksen, mutta silti kyseinen välilehti ei ole tullut näkyväksi kaikille.
Olen katsonut myös facebookin yksityisyysasetuksista, että mistä välilehdet saisi näkymään kaikille/kavereiden kavereille, mutta en ole löytänyt kohtaa. Pitäisikö muuttaa siis sekä sovellusasetukset-sivun yksityisyysasetuksia että yksityisyysasetukset-sivun asetuksia? Osaisiko joku auttaa, että miten onnistuisi? Kiitos jo etukäteen.
Olen katsonut myös facebookin yksityisyysasetuksista, että mistä välilehdet saisi näkymään kaikille/kavereiden kavereille, mutta en ole löytänyt kohtaa. Pitäisikö muuttaa siis sekä sovellusasetukset-sivun yksityisyysasetuksia että yksityisyysasetukset-sivun asetuksia? Osaisiko joku auttaa, että miten onnistuisi? Kiitos jo etukäteen.