Facebookista, ei ymmärrä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tajua nykyaikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei tajua nykyaikaa

Vieras
Onko tää joku uus tutustumistapa vastakkaiseen sukupuoleen vai mikä?

Pari kolme kertaa on nyt käynyt niin, että kaverin joku mulle tuntematon miespuolinen kaveri on lisännyt mut ystäväkseen. Kyseessä ollut kuulemma kuitenkin ihan sen kaverini tuntema ihminen.

Sivistäkää nyt mua! Olenko vaan vainoharhainen ja kyseessä ollut 3 vahinkoa, vai hätyytteleekö miehet naisia tuolla tavalla Facebookissa nykyisin? Mie oon kihloissa + onnelisessa parisuhteessa enkä haluu mitään lähentymisyrityksiä yhtään keltään:( Yäk:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Helpottavaa kuulla, et kyse ei ilmeisesti ole mistään lähentymisyrityksistä vaan tuollaisesta urpoilusta. Teki jo mieli poistaa koko profiili...:/

No kuule jos suhde on kunnossa niin ei tuollaiset mitään haittaa..

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Helpottavaa kuulla, et kyse ei ilmeisesti ole mistään lähentymisyrityksistä vaan tuollaisesta urpoilusta. Teki jo mieli poistaa koko profiili...:/

Ei taida kuulua muille, miten tuollaiseen suhtaudun. Mua ei haittaa, jos miestä joku yrittää lähestyä, mutta jotenkin en halua mitään limanuljaskoja itselleni flirttaamaan. Flirttavat miehet ei halua kun yhtä asiaa, ja v***ttaa jos joku luulee mua niin helpoksi, että kannattaa yrittää kokeilla.

Ei taida kuulua muille, miten tuollaiseen suhtaudun. Mua ei haittaa, jos miestä joku yrittää lähestyä, mutta jotenkin en halua mitään limanuljaskoja itselleni flirttaamaan. Flirttavat miehet ei halua kun yhtä asiaa, ja v***ttaa jos joku luulee mua niin helpoksi, että kannattaa yrittää kokeilla.

öö jotain itsetunto ongelmia..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

öö jotain itsetunto ongelmia..

Ei. Vaan sataviiskytmiljoonaa lähentymisyritystä petipuuhat mielessä. En kuulu siihen ryhmään, joka nauttii sellaisesta huomiosta.

Jos otat jonkun julkkiksen kaverikses, niin voit ainakin olettaa että joku ketä et tunne pyytää sua kaverikses. Toiset kysyy kaikkia niitten julkkujen kavereita ja suurin osa niistä kait ottaa kaveriksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaukosäädin:
Jos otat jonkun julkkiksen kaverikses, niin voit ainakin olettaa että joku ketä et tunne pyytää sua kaverikses. Toiset kysyy kaikkia niitten julkkujen kavereita ja suurin osa niistä kait ottaa kaveriksi.

Ei minul oo julkkiskavereita. Enkä ikinä hyväksy ketään, jota en tunne.