Facebookista kysymys, auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Löysin yhden entisen ystävän yhteisen tuttavamme kaverilistasta. Tämä yhteinen tuttava ei kuitenkaan ole minulla kaverina facebookissa ja haluaisin pyytää sitä hänen listastaan löytynyttä ystävää kaveriksi mutta kun klikkaan nimeä, aukeaa sivu jossa näkyy kuva ja nimi mutta ei ole mitään lisää kaveriksi painiketta, profiili muutenkin täysin salattu. Vasemmalla luki vain että jaa profiili. Onnistunko mitenkään lähettämään kaveripyyntöä vai pitääkö mun klikata tota jaa profiili juttua?

[QUOTE="vieras";22806159]Löysin yhden entisen ystävän yhteisen tuttavamme kaverilistasta. Tämä yhteinen tuttava ei kuitenkaan ole minulla kaverina facebookissa ja haluaisin pyytää sitä hänen listastaan löytynyttä ystävää kaveriksi mutta kun klikkaan nimeä, aukeaa sivu jossa näkyy kuva ja nimi mutta ei ole mitään lisää kaveriksi painiketta, profiili muutenkin täysin salattu. Vasemmalla luki vain että jaa profiili. Onnistunko mitenkään lähettämään kaveripyyntöä vai pitääkö mun klikata tota jaa profiili juttua?[/QUOTE]

älä vaan sitä jaa klikkaa. eikö siellä ole viestikohtaakaan? laita yhteiselle tutulle viesti et laittaa sille viestiä, joillakin on asetuksena ettei saa laitettua viestiä, eikä lisättyä kaveriksi.

laitoin et jaa profiili niin siinä aukes et julkaise profiilissa tai kirjoita viesti. Teinkö nyt jotain kauheeta? Mitä se profiilin jakaminen tossa edes tarkotti. Klikkasin sitä kirjoita viesti, siinä tuli tyhjä kenttä mihin piti laittaa vastaanottaja ja sitten viestikenttä... meneekö toi sille yksityisviestinä jos laitan jotain? Ja mitä mä nyt sitten oikeen tein ku painoin sitä jaa profiilia

ap

[QUOTE="hmmm";22806227]sä jaat sen sillon sun etusivulla.[/QUOTE]

Mut jos valitsen sen viestin lähettämisen? Ei kai se sillon missään etusivulla näy? En edes tiedä haluaako tää ystävä olla missäänb tekemisissä mutta kovasti haluaisin yrittää ottaa yhteyttä :/

[QUOTE="vieras";22806223]laitoin et jaa profiili niin siinä aukes et julkaise profiilissa tai kirjoita viesti. Teinkö nyt jotain kauheeta? Mitä se profiilin jakaminen tossa edes tarkotti. Klikkasin sitä kirjoita viesti, siinä tuli tyhjä kenttä mihin piti laittaa vastaanottaja ja sitten viestikenttä... meneekö toi sille yksityisviestinä jos laitan jotain? Ja mitä mä nyt sitten oikeen tein ku painoin sitä jaa profiilia

ap[/QUOTE]

:(

Eikö kukaan osaa auttaa?! Jos siis lähetän viestin tuon jaa profiili-linkin kautta niin onko se julkinen vai yksityinen? Siinä oli toinenkin vaihtoehto, julkaise profiilissa.

Kyseinen henkilö on itse tieten valinnut sellaiset asetukset, etteivät toiset pysty lisäämään häntä kaveriksi. Haluaa siis selvästikin itse pyytää ystävikseen ne, jotka haluaa. Jos teillä on yhteinen ystävä, niin varmaan hän on huomannut sinut sen yhteisen ystävän kaverilistalla, mutta ei syystä tai toisesta halua laittaa sinulle ystäväpyyntöä.

Jos profiilissa ei ole "lähetä viesti" -nappulaa, et voi lähettää hänelle viestiä.

[QUOTE="hei";22806489]Kyseinen henkilö on itse tieten valinnut sellaiset asetukset, etteivät toiset pysty lisäämään häntä kaveriksi. Haluaa siis selvästikin itse pyytää ystävikseen ne, jotka haluaa. Jos teillä on yhteinen ystävä, niin varmaan hän on huomannut sinut sen yhteisen ystävän kaverilistalla, mutta ei syystä tai toisesta halua laittaa sinulle ystäväpyyntöä.

Jos profiilissa ei ole "lähetä viesti" -nappulaa, et voi lähettää hänelle viestiä.[/QUOTE]

Mutta ap ei ole sen yhteisen tutun listalla. Niin ei tuo tyyppi ole välttämättä häntä nähnyt facessa...

Yhteistyössä