facebookista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millamagia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
voit poistaa sen profiilistas, menet tapahtuman kohdalle ja laita hide this vai mitä siinä nyt luki.

En mä tarkoittanut sitä tapahtumaa, että se ei sais näkyä muille. Vaan että jos minä käyn tökkäämässä vaikka Jesseä, joka ei kuulu mun kavereihini, niin Jesse pääsee viikon ajan näkemään minun profiilini vaikka normaalisti sitä ei-kaveri ei näe.

ei pääse

No aivan varmasti pääsee. Kokeile vaikka itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
voit poistaa sen profiilistas, menet tapahtuman kohdalle ja laita hide this vai mitä siinä nyt luki.

En mä tarkoittanut sitä tapahtumaa, että se ei sais näkyä muille. Vaan että jos minä käyn tökkäämässä vaikka Jesseä, joka ei kuulu mun kavereihini, niin Jesse pääsee viikon ajan näkemään minun profiilini vaikka normaalisti sitä ei-kaveri ei näe.

ei pääse

No aivan varmasti pääsee. Kokeile vaikka itse.

ajattelin väärin. sorry.

Mutta jos tökkäsee jotakin niin miks ei halua toisen tietävän kuka tökkäsee. miksi sillon tökätä alun alkaenkaan? (asian vierestä..)

Pakko hihkasta tänne, kun melkein liittyy aiheeseen... :whistle:
Mutta niin siistii kun tuolta löytää vanhoja tuttuja! Turkkilainen kirjekaveri on muuttanu Japaniin opiskelemaan ja menny sikäläisen kanssa naimisiin. Piru, ilmantuota sivua en ois ikuna heppua löytäny! Enkä tuoltakaan uskaltanu pyytää kaveriks kun samanniminen oli myös Turkissa, mut ilman kuvaa ja sit tää kaveri kuvalla, mut Japani epäilytti. Löys onneks hän sit mut :D
Uuuu vitsi, Facebook rulaa! :p

Yhteistyössä