Facebookista.... menee hermot...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

säynä

Vieras
Elikkä mulle on parin viimesen päivän aikana tullu ulkomaalaisilta miehiltä (useilta) kaveripyyntöjä, ja postilaatikkookin jotain viestii:

viimeisin viesti:

u drunk sooooo much!!!! but u have a so beautiful eyes. thanks for u're picture. can u tell me more about u?? kiss & good night

tuli siis tänään... okei, vaihdoin oletuskuvani,mutta mistä toiki on mut bongannu? Profiilini on ykistyinen,ettei kukaan nää kuin profiilini ja kaupungin,ja thats it! Mä en oikeesti ymmärrä...en oo mielestäni edes avannut nyt ees mitää sovelluksiakaan??

Alkuperäinen kirjoittaja Jeppe:
Noita ykistyisiä ne ulkkikset just kattelee ;-)

se siin onki...ku mul ollu kokoaika yksityinen,mut menee vaa hermot:(. Ja oon alkanu oikeesti miettii vaikka mitä,ku just parin viimepäivän aikana tullu useempia viestei ja kaveripyyntöi..mistä ne meit naisii bongaa jos ei oo sovelluksiakaa,eikä yhteisiä kavereita??

YKSITYISASETUKSET - HAKU - Facebookin hakutulokset "vain kaverini" .
LISÄKSI täppä pois siitä alempana olevasta ruudusta "Salli" kohdassa Julkiset hakutulokset.

Tee myös tämä:

Yksityisasetukset - Yhteystiedot - Kohtaan Lähettää minulle viestin valitse valikosta "Vain kaverini". Voit myös halutessasi laittaa kohtaa Lisätä minut kaverikseen "Kaverien kaverit".

Yhteistyössä