Facebookista taasen.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli saako siitä laitettua niin, ettei joku tietty näe, mitä kirjoittaa omalle seinälleen, tai muualle? Yhden kaverin tilapäivitykseen ei tule mitään ja näkyy vain kaverien kommentit hänen seinällään. Miksi ottaa kaveriksi, jos osalle ei näytä mitä kirjoittaa? Toivottavasti joku ymmärsi, oli vaikeasti selitetty :D
 
Mutta nyt näen kyllä, mitä hän on kirjoittanut seinälleen ja mitä kommentoinut, mutta tilapäivitykset eivät tule minun seinälleni...Onkohan jossakin joku vika, vai mitä hyötyä tuosta on? Siis, että näen hänen kaikki kirjoitukset, mutta hänen tilapäivityksensä eivät tule minun etusivulleni, mutta näen ne kyllä ilmeisesti lukea hänen seinältään. Tiedän, olen tumpelo.
 

Yhteistyössä