Facebookista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton

Vieras
Osaisiko joku auttaa miten voin poistaa kaveripyynnön facebookista silloin kun kaveri ei ole vielä hyväksynyt minua kaverikseen? Sen ymmärrän, että kunhan hän on hyväksynyt minut, voin käydä sen erikseen poistamassa, mutta nyt en pääse "kiinni" tuohon pyyntööni mitenkään.

Kävi niin, että valitsin vahingossa väärän tyypin eikä hän tietenkään ole hyväksynyt minua kaverikseen, mutta ei myöskään ignoorannut. Nyt se sitten roikkuu ikuisesti (?) minun pyyntöni (friends requested) aina kun katson hänen profiiliaan. Lisäksi minulla taisi olla asetuksissa niin, että jokainen jota pyydän kaveriksi, näkee minun profiilin (jonkun aikaa), enkä tietenkään tätäkään haluaisi...

Dänks, jos joku osaa auttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja da:
siis eihän muut näe että sulla on joku friend request siellä! Eikä sulle tule mitään ilmoitusta jos se laittaakin että ignore.

Juu, ei muut näekään,mutta itse näen ja siitä tiedän, ettei ole laittanut ignore. Katsos, jos laittaa ignore, silloin hänen profiilissa näkyy ihan normaalisti puhtaana add as a friend ja nyt kun siinä edelleen näkyy harmaana friends requested, tiedän, ettei tyyppi ole ignoorannut vaan roikuttaa mun pyyntöä notifikaationa. Enkä tätä haluaisi, koska näkee samalla mun salaisen profiilin... selkiskö?

Alkuperäinen kirjoittaja da:
no siis se aika kun ne näkee sun profiilin on siitä kun sä lähetät sen viestin sille eikä siitä kun ne reagoi siihen. eli ei se kauaa enää näe sitä.

käsittääkseni näkee 2 viikkoa ja siinä on tällä hetkellä 13 päivää liikaa, blääh... siis itsehän olen kämmännyt mutta ajattelin että jos joku osais auttaa ettei sen tyypin tarvi katsella esim. henk koht perhekuviani. Voihan se olla ettei sitä tyyppiä edes kiinnosta ja voisinhan mä laittaa sille viestiäkin mutta ajattelin, että josko olis joku toiminto...

Yhteistyössä