Facefook ja omien kuvien kommentointi.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

-vierailija

Vieras
Kertokaa mulle mikä asetus mulla on väärin kun en voi kommentoida omia kuviani kansiosta enkä muidenkaan....Koko albumin kommentointi onnistuu,mutta yksittäisen kuvan ei. Siihen tulee teksi,kirjoita kommentti ja kun kirjoitan ja painan kommentoi nappia,kommentti ei jää siihen vaan kursori vilkkuu vaan tekstin perässä...:(
 

Yhteistyössä