Facesta taas... jos joku kiltti osais neuvoa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
Olen joskus laittanu asetukset niin ettei muut näe keitä mulla kavereina, miten ihmeessä saan ne takas näkymään? Oon miljoonasti käyny läpi kaiken sieltä enkä löydä mistä sen vois vaihtaa. Kiitos jos joku jaksaa neuvoa :):)

Entäs kun sulla on oma profiilisivu auki ja siinä vasemassa reunassa on se kaverit kohta, jossa alla kavereiden kuvia. Siinä kaverit kohdan yläreunassa on se "kynä", klikkaas siitä ja muuta asetuksia että kaverit näkyy kaikille. :)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Entäs kun sulla on oma profiilisivu auki ja siinä vasemassa reunassa on se kaverit kohta, jossa alla kavereiden kuvia. Siinä kaverit kohdan yläreunassa on se "kynä", klikkaas siitä ja muuta asetuksia että kaverit näkyy kaikille. :)

Kiitos sinä ihana ihminen, teit mun illasta onnellisen :D Tuosta se meni niin kuin halusin. Kiiiiiiiiiitos ja hali :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:

Kiitos sinä ihana ihminen, teit mun illasta onnellisen :D Tuosta se meni niin kuin halusin. Kiiiiiiiiiitos ja hali :)
Ollos hyvä. Ja mukavaa iltaa sinulle! :)

Yhteistyössä