FAKTATIETOA plussalaisista!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisäpiirin muija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
jos on niin tällä kertaa ette minua sekota asiaan :attn:

:D Onko sulla ollut useampikin romansseja täällä? :D

no juu juu, palstan faktojen mukaan vaikka kuinka monta :laugh:
Ja palstahan tietää. :laugh: Kätsyä, ei tarvitse itse tietää kenen kanssa on säpinää, aina voi kysyä täältä. :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
nää on nii ihanii.. " mä tiiän jotai mitä te ette.. enkä varmana kerro teille! Voisitteks nyt arvuutella ja miettii sellaset 100 sivua ni mä lällättelen teille sit yksinäni ...." :laugh: :D :headwall:

Noh noh! Kyllä täältä tulee vinkkejä, äläs nyt aloita parjaamista!!! *heristää nyrkkiä*

Alkuperäinen kirjoittaja Sisäpiirin muija:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
nää on nii ihanii.. " mä tiiän jotai mitä te ette.. enkä varmana kerro teille! Voisitteks nyt arvuutella ja miettii sellaset 100 sivua ni mä lällättelen teille sit yksinäni ...." :laugh: :D :headwall:

Noh noh! Kyllä täältä tulee vinkkejä, äläs nyt aloita parjaamista!!! *heristää nyrkkiä*

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Toi oli huono vinkki, eikös täällä kaikki kärsi jostain mielialahäiriöistä?

No eihän tän pitänyt olla ihan helppoa, eihän ;) Jotain jännää teillekin :D Mä paljastelen sit lisää kun vähän heitätte hauskaa juttua mulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Nono... Lisää vihjeitä. Ovatko samaa vai eri sukupuolta keskenään?

Mies ja nainen. Ja jos/kun tulee nimimerkit ilmi, kaikki tuntee ne. Tai ainakin kaikki aktiivit B) Kuten mä. Vaikka mua ei kukaan tunne.. Mut mä en nyt olekkaan tässä pääasiassa :D Vaan NE!! Hahhaaa!!!

Heittäkää nyt arvauksia/kysymyksiä. Vastaan miten parhaaksi näen B)

Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Ovatko edes mustia molemmat? Ovatko vakituisia täällä vai silloin tällöin pyörähtelee?

Jaa, vissiin on pikkasen univelkaa kun heti aloin miettiä että ketäs täällä on tummapintaisia..

:D

:lauhg: Ihan on "mustia" eli vakkareita ja suht tunnettuja. Ainakin toinen B)

JA MULLA ON LUPA MOLEMMILTA ANTAA VINKKIÄ, EI SUORAAN PALJASTAA!! TÄÄ ON VÄHÄN KUIN LEIKKIÄ NYT ;)

Yhteistyössä