Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ja sitäpaitsi,mulla ei ole mitään Savannaa vastaan,et ilkkukaa siinä vaan :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ja sitäpaitsi,mulla ei ole mitään Savannaa vastaan,et ilkkukaa siinä vaan :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Pihtaa sää vaan, multa heruu aina B)
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Faktatietoa sekin, että mulla on nälkä, menkat alkamassa ja muutenkin vituttaa että oikeastaan kaikkien olisi fiksua olla kommentoimatta yhtään mitään mihinkään mitä sanon. :headwall:
(ruusavaroitus siis :xmas: )
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Sitäpaitsi tää ketju on ihan perseestä,samaa tyyliä vakkari nyt tosi tosi harmaana: Kerron teille salaisuuden :x
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Minä ja päätön :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Minä ja päätön :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Minä ja päätön :heart:
sulla on jo mies kotonakin... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Minä ja päätön :heart:
sulla on jo mies kotonakin... :wave:
Nimenomaan kotonaKIN.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisäpiirin muija:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Sitäpaitsi tää ketju on ihan perseestä,samaa tyyliä vakkari nyt tosi tosi harmaana: Kerron teille salaisuuden :x
No ei sun tarvii täällä roikkua. Tää on leikkimielellä vaikkakin täysin faktaa..
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Eli pitääkö meidän nyt saada ensin kymmenen sivua täyteen ja lupaat kertoa salaisuuden?
Annas etukirjaimet nikeistä
Alkuperäinen kirjoittaja Sisäpiirin muija:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Eli pitääkö meidän nyt saada ensin kymmenen sivua täyteen ja lupaat kertoa salaisuuden?
En kun laitan vinkkejä. Ja jos aletaan "tuuppimaan" niin häviän ja vinkit loppuu siihenEi tän oo tarkotus olla mitään kiusaa vaan hauskaa ajanvietettä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta tässä ei viety aika ku tää etenee ku täi tervassa. Kaunaritki on nopeemmat.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Sisäpiirin muija:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Eli pitääkö meidän nyt saada ensin kymmenen sivua täyteen ja lupaat kertoa salaisuuden?
En kun laitan vinkkejä. Ja jos aletaan "tuuppimaan" niin häviän ja vinkit loppuu siihenEi tän oo tarkotus olla mitään kiusaa vaan hauskaa ajanvietettä
![]()
Mutta tässä ei viety aika ku tää etenee ku täi tervassa. Kaunaritki on nopeemmat.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisäpiirin muija:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta tässä ei viety aika ku tää etenee ku täi tervassa. Kaunaritki on nopeemmat.
No molemmista on jo vinkit. Toisen nikki on täällä jo vilahtanutkin B)