familjeklubben

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja du och jag
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ystäväni kummipojan äiti oli kerhon jäsen innostui tilasi ja pettyi...
ne vaatteet ei vastanneet sen odotusta ja saumat huonot vaatteissa ja muutenkin kehnot... sen äiti ex-ompelija joka teki erään ketjun vaatteita...

Tuli juuri se ""aloituspaketti"", käytännönkokemusta ei siis vielä ole, mutta ihan ok-laatuisilta vaikuttivat. Tuohon hintaan 24,90€ voin nuo 4 vaatetta ostaa, mutta yhdestä gollegepuvusta (joka seuraavaksi tulossa) mielestäni kova hinta.

Niin ja vaikka esittelykirjeessä mainitaan, että ovat reilua kokoa, ei kyllä pidä paikkaansa. Poikani nyt 6kk (9510g ja 71,7cm) ja käyttää 74/80cm vaatteita, tilasin 80cm-paketin, josta esim. vaarinpaita lähtee välittömästi kiertoon, koska on aivan onnettoman kaponen. Jännityksellä odotan huomista kokeilua, mahtuuko body. Housut oli ihan reilunoloisia.

Kylhäne mulleki tota jäsenyyttä tarjos.
Niinku ei varmaan kellekkään muullekaan..
Mää tommosiin liity.
Jos jotaki tarvii, nii kaupasta saa.
Tosin tätähä ny ei kai varsinaisesti kysytty.
Kurahoust tarttis lähtee ostaan jostaki.

Itsekin vasta liityin kerhoon jäseneksi, ettei mullakaan ole vielä kokemusta sen kummemmin noista vaatteista. Sain sen tervetuloa paketin, niin sen perusteella voin ainakin sanoa, että hyvännäköisiltä ne vaatteet näyttivät ja ovat kuulemma kestäviä, nimittäin sisko mullekin kerhoa suositteli. Itse hän on ollut jäsenenä jo pitkän aikaa.

Mä en liittynyt kerhoon, vaikka meinasin. Olen kirppikseltä ostanut muutaman vaatteen, esim. aloituspaketissa olevan mekon. Ihan hyväkuntoisilta ovat vaikuttaneet. Aloituspaketti on ihan hyvä tarjous, mutta en liittynyt sen vuoksi, että jatkossa vaatteet eivät ole mielestäni niin halpoja. Esim. löytötexistä saan tarvitsemani vaatteet vauvalle jopa edullisemmin kuin tuolta.

Yhteistyössä