FANTASIA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ismail
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ismail

Vieras
Aamulla kun herään.....
Hiuksesi jotka kutittivat nenääni, huomasin että olimme painautuneet toisiamme vasten kuten usein muulloinkin. Lämpimän peiton alla tunnen ihanan tuoksusi ja katson sinun niskakuoppaasi.
Toinen käteni on jo yön aikana pitänyt kiinni sinun toisesta ihanasta rinnasta jonka nänni on jo kovana.
Aamun jäykkä elimeni on sinun ihanien pakaroiden välissä jo valmiina odottamaan sinun kosketuksia. Jatkamme siitä mihin edellis yönä jäimme.
Kävimme yhdessä suihkussa toinen toisiamme saippuoiden ja samalla toisiamme suudellen ja hyväillen. Sinun lumoava vartalosi on saanut minut aivan hulluksi, haluasin syödä sinut kokonaan, vaan jos sinut syön niin onko sinua enään olemassa?
En kuitenkaan syö sinua nyt vaan haluan nauttia sinun ihanista hedelmistä....

Entä sen jälkeen, no heräsin ja totesin että et olekkaan vierelläni. Mihin lähdit?

Rakas Ismail,

turhauduin, kun nukuit taas koko yön naama persvaossani. Eihän se minun vikani ole, jos perskarvani kutittavat nenääsi. Olisi kiva, jos joskus voisimme kohdata ihan samalla tasolla. Mutta sinä ajattelet vain ja ainoastaan pyllynnuolemista.

typerät rasistit, mun nimimerkki ei anna aihetta tuollaiseen paskanjauhamiseen, joten se siitä.
olen nimittäin aivan puhtaasti suomalainen.

näinkö jo nimimerkin perusteella jo voidaan ihminen arvioida? arvioijat katsokaa peiliin jos sellaisen satutte omistamaan.

Yhteistyössä