Fantasioiko miehet aina muista naisista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vaimokka:
Kuinka moni naispuolinen (eli about kaikki) palstailija ajattelee seksin/omankivan aikana muuta kuin omaa miestä?

:wave: Tapahtuuhan tuota.

Mies saa myös mun puolesta ajatella ketä huvittaa - ainoastaan toivon, ettei kerro siitä mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja sinisilmäiset:
Harva mies miettii omaa vaimoaan masturboidessaan. Miettisittekö te lihonutta ja kulahtanutta miestänne, joka ei pidä itsestään yhtään huolta, jos te näkisitte kauniita solakoita nuoria miehiä päivittäin?

Mä en oo lihonut enkä kulahtanut eikä mieskään, mut mut...

Ainakaan mulla ei ole koskaan ollut mitään nuoria kolleja fantasioissa! Suurin osa fantasiakohteistani on vanhempia kuin ne miehet, joiden kanssa olen seurustellut.

Luin joskus tutkimuksen asiasta. Mutta muistakaa että tutkimus yleistää! Enkä ole varma menikö asia noin päin.

Naiset ajattelevat yleensä muita puolisonsa ollessa paikalla, esim. rakastellessaan. Miehet taas puolison ollessa poissa, esim tyydyttäessään itseään. Saattaa johtua miehen visuaalisuudesta.

mitä pahaa on siinä et fantasioi? ei niillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, itsekin saatan joskus miettiä vaikka että olis mies ja mun lisäks toinen nainen :D enkä IKINÄ tätä toteuttas mitä väliä sillä on mistä kiihottuu?
ja kaikki miehet vetää käteen, tiedoksi vaan, ettekö te sit ite masturboi koskaan :laugh:
ihme väkee..

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Kuinka moni naispuolinen (eli about kaikki) palstailija ajattelee seksin/omankivan aikana muuta kuin omaa miestä?

Mies saa myös mun puolesta ajatella ketä huvittaa - ainoastaan toivon, ettei kerro siitä mulle.

jos se kerran on normaalia etkä siitä loukkaannu, niin miksi siitä et halua tietää, mitä siitä seuraisi?

Alkuperäinen kirjoittaja ke:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

jos se kerran on normaalia etkä siitä loukkaannu, niin miksi siitä et halua tietää, mitä siitä seuraisi?

Ei siitä mitään varmaan seuraisi. Jos jotain seuraamuksia olisi, niin saattaisin menettää seksihaluni sen jälkeen, kun saisin tietää, että mies haaveilee minun kanssani rakastellessaan esimerkiksi naapurin tiukkailmeisestä tädistä tai parikymppisestä pinkkiin silkkipukuun pukeutuvasta kollista. Niin kauan kun ei kerro (ainakaan henkilön tarkkuudella), niin ei haittaa...

Mä olen nainen ja kyllä oli seksi vaikeeta synnytyksen jälkeen. Keksin ajatella yhtä julkkista, jota fanitin, niin aina sain o:n tai useita. Olen tämän miehelleni kertonutkin. Ihan meni ilmoitusasiana, jota se olikin.

Yhteistyössä