fantasioista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rakastelu useamman naisen kanssa samanaikaisesti, transuilu, se salainen maailmani, Dominan orjana olo, kovaa kuritusta ja alistumista.... mutta ei, minähän toteutan jo näitä fantasioita, olen ehkä vapautunut ikiaikaisista estoistani... eläköön seksuuaalinen moniulotteisuus!

Nainen olen, ja toiset naiset kiinnostaa, pelkän suutelun ajatteleminen jonkun ihanan poikatytön kanssa saa minut kuumaksi.. Samoin se, että mieheni alistaisi minut ja työntelisi sisääni seksileluja tai vaikka hedelmäpaloja suuseksin yhteydessä.. Fantasioin myös, että saisin itse alistaa mieheni ja naida häntä lujaa.. Fantasioin seksistä vampyyrien ja demonien kanssa.. Ja välillä esineetkin kiihottavat, kaikki fallinen tietysti. Ja nahka, mies nahkahousuissa tai vaikka iso prätkäjengi tekemässä minulle pahuuksia, nam! Fantasioin usein miehestäni hyväilemässä ja sormeilemassa sidottua kroppaani ja haarojani nahkahanskat kädessä. Että sellaista. Mitäs muut?

Mun fantasia näkymä on ; Vaimoni selällään, jalat itään ja länteen, nuori nainen sormettamassa ja nuolemassa vaimoani vittua, ja minä panisin takaapäin lujaa tätä kaunista... Lievää alistamista lisäksi , vaikka sitomista. Makeaa kuohuviintä ja koko yö!