fb ja tykkäämiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annelie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

annelie

Vieras
hitto,että mulla on paha mieli.Toisaalta hölmön asia takia juu mutta nyt vaan tuntuu pahalta ja itkettää.

Kyseessä on siis fb ja tykkääminen.Miehen sisko ja äiti ovat fb:ssä ja nyt viime aikoina olen kiinnittänyt huomion siihen että tykkäilevät tosi usein miehen veljen vaimon kuvista ja päivityksistä kun taas minun eivät juuri ollenkaan.Olen kyllä kuvia sinne laittanut ja päivittelenkin silloin tällöin mutta eipä niistä ne tykkäile.

:(

[QUOTE="jos";25223394]jos sun päivitykset ei näy niille? jos niillä on joku asetus?[/QUOTE]

voi olla hyvinkin mahdollista,mutta miksi sitten olisivat näin tehneet jos kumminkin tämän toisen vaimon päivitykset näkyy??

No, mullakin on ollut melkoisen kurja olo juuri fb:n vuoksi. Mitähän mä laskin, että mulla on toistakymmentä päivitystä parilta kuukaudelta, ja ehkä 1 kommentti, ei tykkäyksiä.
Itse olen kommentoinut varmaan sen parikymmentä kertaa, ja ehkä yhteen on jotenkin reagoitu.
Toisilleen ne siellä kyllä kirjoittelee ja naputtelee.
Olisko estäneet sitten mun päivityksiä kaikki näkymästä. Siinä sitä oli sosiaalista yhteisöä mulle taas.

Mulla oli ainakin fb:ssä asetukset silleen, että osalta ei näkyny kuin vain osa päivityksistä, piti itse muuttaa. ja huomasin sen vasta kun aloin miettiä, että miksei yks aktiivinen facebookkaaja ole pitkään aikaan päivittäny tilaansa. olihan se, mut mun fb:ssä oli asetuksena, että ne ei näy mulle. En tiedä miten se asetus oli päälle menny.

[QUOTE="Mää";25223450]No, mullakin on ollut melkoisen kurja olo juuri fb:n vuoksi. Mitähän mä laskin, että mulla on toistakymmentä päivitystä parilta kuukaudelta, ja ehkä 1 kommentti, ei tykkäyksiä.
Itse olen kommentoinut varmaan sen parikymmentä kertaa, ja ehkä yhteen on jotenkin reagoitu.
Toisilleen ne siellä kyllä kirjoittelee ja naputtelee.
Olisko estäneet sitten mun päivityksiä kaikki näkymästä. Siinä sitä oli sosiaalista yhteisöä mulle taas.[/QUOTE]

:(

mustakin tuntuu juuri siltä että nämä kolme tykkäilevät ja kommentoivat toistensa juttuja mutta itse olen ulkopuolinen.
Ei pitäs tälläsen antaa vaivata mutta luultavasti kyse on sitten siitä että ovat estäneet päivitykset näkymästä :(

Mulla oli ainakin fb:ssä asetukset silleen, että osalta ei näkyny kuin vain osa päivityksistä, piti itse muuttaa. ja huomasin sen vasta kun aloin miettiä, että miksei yks aktiivinen facebookkaaja ole pitkään aikaan päivittäny tilaansa. olihan se, mut mun fb:ssä oli asetuksena, että ne ei näy mulle. En tiedä miten se asetus oli päälle menny.

voiskohan sitten ollanäin,kun tuo facebookkihan on välillä muuttunu ja temppuillu.

Yhteistyössä