FB-kirppisryhmät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koko_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koko_

Vieras
Pakko purnata. MIKSI, oi miksi niiden ylläpitäjien pitää "sulkea" esim. Sydänpyllyt juhannuksen ajaksi?

Siellä perustellaan, että viettäkää juhannusta ja aikaa rakkaittenne kanssa.

Monet meistä ei syystä tai toisesta voi viettää juhannusta perheen kanssa. Esteenä voi olla oma tai puolison työ tai jokin muu syy. Miksi siis pitää "rankaista" kaikkia sulkemalla kaupanteko tältä ajalta.

"Etkö voi paria päivää olla ilman ostelua?" Minä olen sitä mieltä, että siellä ryhmässä on siinä tapauksessa paljon ongelmia omaavia ihmisiä, jos nämä kirppariryhmät rajoittaa tai oleellisesti vähentää perheen kesken vietettyä aikaa!

Joo kuule en ole sama aloittaja ja en ollut huomannut, että siitä oli jo joku tehnyt aloituksen. ja tämä ei ole provo. Mutta musta tm on verrattavissa siihen, että Alkot sujetaan, kun joillakin on alkoholiongelma.

[QUOTE="aapee";26532706]Joo kuule en ole sama aloittaja ja en ollut huomannut, että siitä oli jo joku tehnyt aloituksen. ja tämä ei ole provo. Mutta musta tm on verrattavissa siihen, että Alkot sujetaan, kun joillakin on alkoholiongelma.[/QUOTE]

Sulla näyttäis olevan ongelma kun on pakko joka päivä ostella sydänpyllyjä.

[QUOTE="vieras";26532738]Sulla näyttäis olevan ongelma kun on pakko joka päivä ostella sydänpyllyjä.[/QUOTE]

Olenko jossakin sanonut, että olen ostanut/ostamassa sieltä jotakin? En. Teit nyt omia johtopäätöksiä. En ole ostanut sieltä koksaan ensimmäistäkään vaatetta.

Mutta sitä vastoin olen myynyt lapseni vaatteita siellä 3kpl. Ensimmäisillä Meandin kutsuilla olin n.2kk sitten. Siis elämäni ensimmäisillä. Ko. merkki ei lukeudu omiin suosikkeihini. Olemme kuitenkin saaneet niitä vaatteita lahjaksi ja niitä olen myynyt pois, kun on jäänyt pieniksi.

Joku fiksumpi olisi osannut ton mun aloituksenikin tulkita oikein. Ei siis ole kyse siitä, että juuri Sydänpyllyt on "kiinni" vaan siitä, että MIKSI niitä pitää sulkea? Ymmärrän että YP pitää vapaata ja sehän on OK. Mutta että suljetaan siksi, että äitit viettäisivät aikaa pperheensä kanssa? Jos kirppairryhmässä tai täällä vietetty aika on perheeltä pois, niin sitten on ongelmia. Niin.

Mua ei varsinaisesti haittaa vaikka ei voikaan shoppailla mutta ihan hyvin vois olla auki ku monella ois varmasti aikaa shoppailla ja itekin olen kuluttanut siellä aikaa.

Yhteistyössä