M
"mie"
Vieras
Miten yleistä tämä on teille muille fb-kirppiksillä myyville, että tinkataan jo valmiiksi alhaisia hintoja? Minulla esim. paljon lastenvaatteita myynnissä (98-122cm) ja en todellakaan myy mitään rytkyjä, vaan siistikuntoista merkkivaatetta, Lindexiä, H&M:ää...Hinnat 4-5 sisältäen postikulut (=1,20-1,80). Siltikin noista hinnoista tulee jatkuvasti tinkaajia. Luuleeko joku todella että viitsin edes nähdä vaivaa myydä ja kuvata vaatetta, jonka sitten myyn parilla eurolla, jolloin itselle käteen jää 1-2. Varsinkaan 1 euron takia en edes viitsi alkaa pakkaamaan ja postittamaan mitään, ennemmin annan vaikka naapurin Liisalle.
Ja tiedän, että moni pyytää käytetyistä vaatteista ihan mielettömiä (esim. kulahtaneesta perus-Lindexistä yli 5), itse myyn vielä suht edullisesti kun olen verrannut muiden myyjien hintoja (tosin ne vaatteetkin roikkuvat siellä myytävänä kuukausia, kun ei kukaan maksa).
En nyt mitään tuloja näistä ajatellut saadakaan, mutta saa näistä kivan pienen lisän muutenkin pieneen kotihoidon tukeen...Alkoi vaan sieppaamaan ihmisten ajattelemattomuus myyjän kannalta.
Ja tiedän, että moni pyytää käytetyistä vaatteista ihan mielettömiä (esim. kulahtaneesta perus-Lindexistä yli 5), itse myyn vielä suht edullisesti kun olen verrannut muiden myyjien hintoja (tosin ne vaatteetkin roikkuvat siellä myytävänä kuukausia, kun ei kukaan maksa).
En nyt mitään tuloja näistä ajatellut saadakaan, mutta saa näistä kivan pienen lisän muutenkin pieneen kotihoidon tukeen...Alkoi vaan sieppaamaan ihmisten ajattelemattomuus myyjän kannalta.