FB kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huijattuolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huijattuolo

Vieras
Mistä voisi johtua että erään tuttavani "tyttöystävän" FB-kaverilista vaikuttaa epäilyttävältä. Eli sieltä löytyy satoja kavereita joista vain ehkä parikymmentä on suomalaisia. Tunnen heistä useimmat, eli he ovat oman tuttavani kavereita, jotka eivät ole tyttöä koskaan nähneetkään. Äsken sain "tyttöystävältä" kaveripyynnön, vaikkemme ole koskaan nähneet/puhuneet tms. Olen kyllä yrittänyt mennä tapaamaan pariskuntaa paikkakunnalla ollessani.

Epäilen että kyseistä "tyttöystävää" ei ole edes olemassakaan, koska useiden vuosien aikana kukaan tuntemani henkilö ei ole häntä tavannut. Aina on joku omituiselta vaikuttava syy miksi jo sovittu tapaaminen peruuntuu ja heidän yhteisessä kodisaan ei kukaan pääse käymään. Aikaisemmin olen ajatellut että eivät vain perusta vieraista, mutta kun tuota FB-kaverilistaa katsoo niin tuli tosi hyinen olo... että onko tuota ihmistä edes olemassa.

Ajattelin vaan että voiko FB-profiilikin olla osa lumetarinaa. Tyttö on merkitty pelaamaan FarmVilleä sekä MafiaWarsia, voiko näiden myötä kertyä satojen kavereiden lista maailman laajuisesti. Itse en ko. pelejä ole pelannut.

Alkuperäinen kirjoittaja ShitSherlock:
Alkuperäinen kirjoittaja onko:
onko tuossa sinun tekstissä mitään tolkkua?!?

Epäilen että aapeetä ei ole edes olemassa!

Kiitos kiitos, olen otettu, ensimmäistä kertaa mua on luultu provoilijaksi. :D Jonkun kerran olen sitä vartavasten yrittänyt, mutta nyt tämä on ihan totinen juttu. :D

Tärkein kysymys on että miten FB:hen syntyy tuollainen satojen ulkomaalaisten kaverilista. Eli voiko se liittyä noihin peleihin vai välitetäänkö jostain huijaustarkoitukseen "kavereita".

Alkuperäinen kirjoittaja ?!:
Ootko nähny kuvia tyttöystävästä? Mikä kuva sillä on profiilissa?

En ole nähnyt kuvaa, en FB:ssä enkä muuallakaan. Paljon tarinoita olen kuullut, sairaskertomuksia jne. Profiilikuvana on sarjakuvahahmo.

voihan sinne keksiä minkä vaan henkilöllisyyden, eihän kukaan niitä tarkasta. Mäkin voisin olla vaikka marja mansikka jolla on 1000 ystävää ympäri maailmaa. Mullekin tulee jatkuvasti jotain ihmeellisiä ystäväpyyntöjä ihmisiltä joita en todellakaan tunne ja jotka eivät ole kenenkään ystäväni ystäviä edes. Ja varmasti juuri Farmvilleistä sun muista helposti saa niitä "ystäviä". Se onko kaverisi "tyttöystävä" aito vai mielikuvitusta on näillä tiedoilla mahdoton sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tärkein kysymys on että miten FB:hen syntyy tuollainen satojen ulkomaalaisten kaverilista. Eli voiko se liittyä noihin peleihin vai välitetäänkö jostain huijaustarkoitukseen "kavereita".

voi liittyä peleihin, mutta kyllä monilla on myös paljon ulkomaalaisia tuttuja vaikkei sulla olisikaan. Kysy siltä sun ystävältä että onko setyttis keksitty.

mun kaverillani on paljon uslkomaalaisia "ystäviä" kaverilistalla jotka hän on hyväksynyt kavereikseen pelaamalla texas holdemia.. että hyvinkin voi olla mahdollista että tällä kys ihmisellä kaverilistalla siksi ulkomaalaisia paljon, koska hänhän on voinut pyytää/toiset yytää höntä kaveriksi juuri esim farmwillen fanisivujen kautta. siellä jos vierailet niin monet haluavat lisää kavereita, jotta pääsevät pelissä pitemmälle!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mi:
voihan sinne keksiä minkä vaan henkilöllisyyden, eihän kukaan niitä tarkasta. Mäkin voisin olla vaikka marja mansikka jolla on 1000 ystävää ympäri maailmaa. Mullekin tulee jatkuvasti jotain ihmeellisiä ystäväpyyntöjä ihmisiltä joita en todellakaan tunne ja jotka eivät ole kenenkään ystäväni ystäviä edes. Ja varmasti juuri Farmvilleistä sun muista helposti saa niitä "ystäviä". Se onko kaverisi "tyttöystävä" aito vai mielikuvitusta on näillä tiedoilla mahdoton sanoa.

Mulle ei ole tullut outoja kaveripyyntöjä koskaan, eikä miehellenikään. Eli siis tämä on siis mahdollista. Kiitos.

mafia warsin kautta ainakin saa helposti jopa useita satoja "kavereita". yhdellä mun kaverilla tais olla lähemmäs 500 ulkomaalaista mafia warsin takia kaverina. hölmöä minusta..

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mafia warsin kautta ainakin saa helposti jopa useita satoja "kavereita". yhdellä mun kaverilla tais olla lähemmäs 500 ulkomaalaista mafia warsin takia kaverina. hölmöä minusta..

Tätä epäilinkin. Helpotus, eli tyttöystävä voi olla ihan oikea ihminen. Hyvä, koska tuo tuttavani olisi aika surullinen tapaus jos olisi tyhjästä itselleen tyttöystävän luonut.

Mulla on yli 150 ulkomaalaista kaveria farmvillen vuoksi. Emkä siis ole koskaan jutellut heistä kenenkään kanssa muuta kuin muutaman sanan siis farmvillen tiimoilta. Ja tämä on tosi yleistä niiden keskuudessa jotka pelaavat paljon ja haluavat edetä nopeasti/pitkälle pelissä!

Tätä epäilinkin. Helpotus, eli tyttöystävä voi olla ihan oikea ihminen. Hyvä, koska tuo tuttavani olisi aika surullinen tapaus jos olisi tyhjästä itselleen tyttöystävän luonut.

Minusta surullinen tapaus tässä olet kyllä sinä, kun tuollaisia alat visioimaan...

miksei voisi olla oikea ihmiinen jos on ulkomaalaisia kavereita? Suomalaiset tuntee vain suomalaisia??

Alkuperäinen kirjoittaja häh:

miksei voisi olla oikea ihmiinen jos on ulkomaalaisia kavereita? Suomalaiset tuntee vain suomalaisia??

Siis jos tuntee 20 suomalaista ja 300 ulkomaalaista. Ei kovin uskottava suhdeluku.

Yhteistyössä