fb. Miten laitan asetukset niin ettei minulle voi lähettää viestiä jos ei ole minun kaveri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä ei vastaa kysymykseen, mutta miksi haluat estää viestien lähettämisen ei-kavereilta? Sillä tavoin käytännössä pakotat jokaisen, joka haluaa kanssasi naamakirjassa viestiä, lähettämään sulle kaveripyynnön. Joku voisi haluta kirjoitella kanssasi ihan anonyymisti ilman että koko kaverilistasi saa tietää, että tunnette toisenne.

Tämä ei vastaa kysymykseen, mutta miksi haluat estää viestien lähettämisen ei-kavereilta? Sillä tavoin käytännössä pakotat jokaisen, joka haluaa kanssasi naamakirjassa viestiä, lähettämään sulle kaveripyynnön. Joku voisi haluta kirjoitella kanssasi ihan anonyymisti ilman että koko kaverilistasi saa tietää, että tunnette toisenne.

En halua keskustella sellaisten ihmisten kanssa fb:ssä jotka eivät ole ystäviäni.

Tuohon ylempää, että en ainakaa itse halua viestiä joiltain rändömeiltä vaan semmoisilta, joika tunnen. Ihan järkevää eikös? Mulla on fb on enkuks mut toivottavasti auttaa.
Oikeelta ylhäältä Account > Privacy Settings > View Settings(aika ylhäällä ja keskellä)

Yhteistyössä